لیگ ملت های والیبال| ناظر مسابقه اجازه بازی به اسفندیار و احمدی نداد/ اعتراض ایران به کم کاری میزبان

لیگ ملت های والیبال| ناظر مسابقه اجازه بازی به اسفندیار و احمدی نداد/ اعتراض ایران به کم کاری میزبان

ناظر دیدار ایران و ایتالیا به 2 بازیکن کشورمان که مقابل تیم ایران برای FAVB بود، اجازه بازی نداد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری نارنجی، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 12 امشب به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت. در این دیدار موتا پایز مربی تیم ملی والیبال کشورمان جایگزین میثم صالحی و مصلح آبادی فراهانی در ترکیب تیم ملی والیبال ایران شد. اعتراض شدید تیم ملی والیبال ایران.

این در حالی بود که نام امیرحوس اسفندیار و متین احمدی در لیست 14 نفره ایران مقابل ایتالیا در سامانه VAS و سایت فدراسیون جهانی قرار گرفت.

طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی در لیگ ملت ها، هر تیم می تواند 18 بازیکن داشته باشد، شب قبل از بازی قبل از اعلام بولتن روزانه تغییرات تیم باید در سیستم VAS و ناظر فنی ثبت شود. لازم به ذکر است تغییرات تیم ایران قبل از زمان مقرر در سامانه ثبت شده و در سایت فدراسیون جهانی والیبال اما کمیته برگزاری و تیم VIS نمایش داده شده است. فدراسیون جهانی والیبال این تغییر را به ناظر مسابقات اعلام نکرد که منجر به توقف بازی اسفندیار و احمدی شد.

به این ترتیب تیم ایران با 14 بازیکن سابق مقابل تیم ایتالیا قرار گرفت که با اعتراض کتبی تیم ایران به میزبان و کمیته برگزاری آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ ملت های والیبال| ناظر مسابقه اجازه بازی به اسفندیار و احمدی نداد/ اعتراض ایران به کم کاری میزبان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ ملت های والیبال| ناظر مسابقه اجازه بازی به اسفندیار و احمدی نداد/ اعتراض ایران به کم کاری میزبان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه