قیمت آیفون 13 پرو نصف شد!

به گزارش خبرگزاری زابارآنلاین، Woot یکی از فروشگاه های معروف در زمینه فروش محصولات اپل مانند آیفون، مک بوک و ایرپاد است که این بار نسخه به روز شده گوشی های اپل دو سال پیش را با قیمتی استثنایی عرضه می کند.

قیمت آیفون 13 پرو نصف شد!

به گزارش مجله خبری نارنجی، گوشی های ریفربیشد محصولاتی هستند که به دلیل مشکلات فنی پس داده می شوند و پس از تعمیر مجددا در فروشگاه های رسمی اپل یا فروشگاه های غیر رسمی با قیمت فوق العاده به فروش می رسند.

Woot Store آیفون 13 پرو بازسازی شده را با قیمت فوق العاده 490 دلار به فروش می رساند. قیمت آیفون 13 پرو در زمان عرضه 999 دلار بود. سپتامبر 1400 اپل این گوشی را همراه با آیفون 13، آیفون 13 مینی و آیفون 13 پرو مکس رونمایی کرد. اپل همچنان آیفون 13 را مستقیم می فروشد. اما فروش رسمی سایر مدل های این خانواده متوقف شده است.

قیمت آیفون 13 پرو نصف شد!

آیفون 13 پرو از پردازنده اختصاصی Apple A15 Bionic با صفحه نمایش 6.1 اینچی (با نام تجاری Super Retina XDR) و ویژگی های نمایشگر استفاده می کند. گوشی کوپرتینویی 2021 به سه دوربین 12 مگاپیکسلی عریض و فوق عریض و تله فوتو مجهز شده است.

آخرین محصول فروشگاه Woot که تخفیف شگفت انگیزی دریافت کرده، ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 است. اپل واچ سری 7 نسخه 41 میلی متری GPS حدود 399 دلار قیمت دارد. اما مدل به روز شده این محصول با قیمت 200 دلار در فروشگاه Woot موجود است.

اپل واچ سری 7 با صفحه نمایش 1000 نیت روشن و سنسور نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون گزینه خوبی برای ورزشکاران و افراد عادی است. این ساعت هوشمند از آخرین آپدیت های اپل واچ او اس نیز پشتیبانی می کند.

رنگ مشکی صفحه کلید جادویی اپل با تاچ آی دی یکی از انتخاب های جذاب برای کاربران مک بوک است. فروشگاه اینترنتی آمازون این محصول را به قیمت 199 دلار به فروش می رساند. اما کاربران آمریکایی می توانند Magic Keyboard را با تخفیف ویژه و قیمت فوق العاده 170 دلاری از فروشگاه Woot تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی Woot برای اطمینان از کیفیت و صدا، محصولات بازسازی شده را با یک سال گارانتی به فروش می رساند.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت آیفون 13 پرو نصف شد!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت آیفون 13 پرو نصف شد!"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه