قطر خواستار تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره بمباران مدارس غزه شد

در برابر بمباران طبین؛

قطر خواستار تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره بمباران مدارس غزه شد

قطر به قتل وحشیانه صهیونیست ها در مدرسه طبعین غزه واکنش نشان داد و خواستار تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی و اعزام کارشناسان بین المللی به نوار غزه برای بررسی بمباران مدارس این منطقه شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری نارنجی، وزارت امور خارجه قطر بمباران مدرسه تباین در شهر جزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت و مجروح شدن آن را به شدت محکوم کرد. صدها فلسطینی در این جنایت.

این وزارتخانه خواستار تشکیل کمیته تحقیقاتی بین المللی و اعزام کارشناسان بین المللی به نوار غزه برای بررسی بمباران مدارس این منطقه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی شد.

قطر از جامعه جهانی خواست تا از آوارگان فلسطینی حمایت کند و از اجرای طرح های رژیم غاصب صهیونیستی برای مهاجرت اجباری فلسطینی ها جلوگیری کند.

منابع محلی از شهادت حدود 150 نفر و زخمی شدن ده ها نفر در بمباران وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی به مدرسه تابین در شهر غزه خبر داده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطر خواستار تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره بمباران مدارس غزه شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطر خواستار تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره بمباران مدارس غزه شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه