قدیمی‌ترین عکس از جاده هزار چم/ وقتی که اردوی همایونی از آن می‌گذشت

به گزارش نارنجی، فایل دیجیتالی حاوی بیش از سه هزار عکس از مجموعه آلبوم کوشکی گلستان و از منبعی نامشخص در اینترنت توزیع شده است. مجموعه عکس هایی که بیشتر آنها برای اولین بار دیده می شوند، تصویر روشنی از زندگی مردم و دربار دوره تاریخی قاجار را نشان می دهد. انتشار این تصاویر که گفته می شود برای بسیاری از محققان سخت است، برای کاربران شبکه های اجتماعی بسیار جالب شده است.

قدیمی‌ترین عکس از جاده هزار چم/ وقتی که اردوی همایونی از آن می‌گذشت

یکی از این تصاویر، عکس بسیار قدیمی از جاده هزار رود است. در توضیحات تصویر نوشته شده است که اردوگاه حمیونی در حال گذر است و مشخص است که تصویر به دوره قاجار برمی گردد.

گردنه هزار رودخانه گردنه ای زیبا و بسیار زیبا است که پل ارتباطی تهران و کجور محسوب می شود و در نیمه شمالی بلوک طالقان قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدیمی‌ترین عکس از جاده هزار چم/ وقتی که اردوی همایونی از آن می‌گذشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدیمی‌ترین عکس از جاده هزار چم/ وقتی که اردوی همایونی از آن می‌گذشت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه