فینال جام حذفی| سپاهان با عبور از مس کاپ قهرمانی را به اصفهان برد

فینال جام حذفی| سپاهان با عبور از مس کاپ قهرمانی را به اصفهان برد

سپاهانا اصفهان با گل های شهریار موگانلو قهرمان جام حذفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، تیم های سپاهان و مس رفسنجان از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی رقابت های فینال جام حذفی را برگزار کردند و در پایان این رقابت ها تیم سپاهان 2-0 پیروز شد و قهرمان مسابقات شد. جام قهرمانی به اصفهان.

مشاور: بیژن حیدری

زنگ زدن: حسن جعفری (مس رفسنجان)

گل ها: شهریار مغانلو (۸ و ۲۳ میلادی)

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن (89- رضا اسدی)، جواد حسین نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری (71- آریا یوسفی) و شهریار مغانلو رضایی (1-7).

ترکیب مس Refsencan: حامد لک، رامتین سلمان زاده، مجید نصیری، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال الدین علی محمدی، منتظر محمد، سید واسی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

بازی هجومی سپاهان در همان دقایق ابتدایی خیلی سریع به پایان رسید. اشتباه مرگبار میشم تیموری باعث شد تا شهریار مغانلو موقعیت طلایی داشته باشد و او در دقیقه 8 اولین گل سپاهان را به ثمر برساند. پس از 15 دقیقه بیژن حیدری داور مسابقه خطای مس رفسنجان را در محوطه جریمه با سیستم VAR تشخیص داد و به همین دلیل مغانلو گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

سپاهان با دو برابر شدن برتری خود، همچنان بر بازی مسلط شد و در نهایت با همان گل های مغانلو پیروز شد و قهرمان جام حذفی این فصل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فینال جام حذفی| سپاهان با عبور از مس کاپ قهرمانی را به اصفهان برد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فینال جام حذفی| سپاهان با عبور از مس کاپ قهرمانی را به اصفهان برد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه