عکس | پیام تلخ سردار پس از حذف؛ ما را ببخشید!

به گزارش خبرگزاری نارنجی؛ تیم ملی ایران روز گذشته (چهارشنبه) با نتیجه 3 بر 2 مقابل قطر شکست خورد و از راهیابی به فینال جام ملت های آسیا بازماند.

عکس | پیام تلخ سردار پس از حذف؛ ما را ببخشید!

سردار آزمون دروازه بان تیم ملی که اولین گل ایران به قطر را به ثمر رساند در صفحه اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد و نوشت.

وی ادامه داد: در طول دوران فوتبالم چیز زیادی از دست ندادم و روز بدی نداشتم و با تیمم مسابقات را ترک نکردم، اما این مسابقات خیلی بدتر از دوره های قبلی بود. خیلی تلخ است. احساس می کردم بعد از یک روز بازی باز هم نمی توانم خودم را به خاطر باخت در این مسابقه بپذیرم، در ابتدای بازی که جام بزرگ را به دست ما و قطری ها دادند، با خودم فکر کردم که این همان کپی است که باید بیاید. در دستان ما بود، اما همه دیدید که چه اتفاقی افتاد و متاسفانه نشد. من دوست ندارم بگویم که هر چقدر هم تلاش کردیم، حتی اگر انجام دادیم، نتوانستیم این جام بزرگ را ببریم. آرزوی چند ساله ما بودیم پس بازی خوبی انجام دادیم اما یک چیزی نه می گوییم امید ابراهیمی هم خداحافظی کرد که غم این باخت را برای ما دو چندان کرد.امید هم از آن دسته افرادی بود که مثل همه ما داشتیم حق عکس گرفتن با این جام شنبه شب… حیف است مردم عزیز ایران، شما تنها و بزرگترین انگیزه ما برای دویدن، جنگیدن و بودن هستید. و بازپرداخت کنید.”

تصویر | پیام تلخ سردار پس از انحلال; ما را ببخش!

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | پیام تلخ سردار پس از حذف؛ ما را ببخشید!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | پیام تلخ سردار پس از حذف؛ ما را ببخشید!"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه