عکس | پژو ۱۰۰۷، طراحی عجیب یک ماشین فرانسوی

به گزارش نارنجی سوار و پیاده شدن از خودرو در فضاهای تنگ سخت است اما با استفاده از درهای کشویی این کار بسیار آسان می شود. به همین دلیل از این نوع درب ها در مینی ون ها استفاده می شود. پژو با 1007 نیز می خواست از مزایای درهای کشویی برای برتری در برابر رقبای جمع و جور خود استفاده کند.

عکس | پژو ۱۰۰۷، طراحی عجیب یک ماشین فرانسوی

درهای کشویی برقی پژو 1007 در دو طرف ورود و خروج سرنشینان جلو و عقب را آسان کرده است. نقطه ضعف این درب ها وزنی بود که به خودرو اضافه می کردند و در نتیجه 1007 خودرویی سنگین و حدود 1300 کیلوگرم بود.

به گزارش پدال قوی ترین موتور این خودرو موتور 1.6 لیتری TU5 بود که تنها 110 اسب بخار قدرت داشت و در نتیجه هاچ بک کندترین خودروی کمد پژو بود. به همین دلیل 1007 با فروش ضعیف ضرر زیادی به پژو وارد کرد.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | پژو ۱۰۰۷، طراحی عجیب یک ماشین فرانسوی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | پژو ۱۰۰۷، طراحی عجیب یک ماشین فرانسوی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه