عکس| نورافکن و اصلاح پست جنجالی علیه پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری نارنجی، پس از انتشار یک خبر جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه ای که نورافکن در صفحه شخصی خود در مورد میکسدزون منتشر کرد، این بازیکن بلافاصله پس از پایان بازی با انتشار پستی در اینستاگرام از ابراز خوشحالی کرد که پرسپولیس را کرد. به بالای جدول نرسید تا خشم هواداران خودی و سرخپوشان پایتخت را زنده کنید.

عکس| نورافکن و اصلاح پست جنجالی علیه پرسپولیس!

به گزارش خبر ورزش سه، نورافکنه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تیم ما شایسته قهرمانی است و قهرمان لیگ باید از دستان آلوده نجات می یافت. این تنها بازی زندگی ام بود که در آن نگران تساوی نبودم، چون نگذاشتیم حریف پیش بیفتد. به امید روزهای بهتر برای سپاهان.”

اما نورافکن پس از دریافت واکنش منفی هواداران سپاهان، بلافاصله بخشی از ماجرای خود را اینگونه اصلاح کرد: «تیم ما شایسته قهرمانی بود و باید لیگ را هم می برد. محافظت شده از دست های ناپاک

در قسمت به روز شده بدون اشاره به شادی توقف پرسپولیس نوشته شده است: «تا آخرین بازی لیگ اول و جام ذوب با وفاداری و قدرت برای باشگاه سپاهان می جنگیم». به امید روزهای بهتر برای سپاهان.

عکس نور و تصحیح پست جنجالی مقابل پرسپولیس!

258219

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| نورافکن و اصلاح پست جنجالی علیه پرسپولیس!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| نورافکن و اصلاح پست جنجالی علیه پرسپولیس!"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه