عملیات وعده صادق۲ پس از یک دوره خویشتن داری جمهوری اسلامی انجام شد

عملیات وعده صادق۲ پس از یک دوره خویشتن داری جمهوری اسلامی انجام شد

به گزارش خبرگزاری نارنجی استان چهارمحال و بختیاری متن سخنرانی قبل از دستور مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در سیصدمین جلسه عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت:

ابتدا اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برای عملیات صادق 2 که در شب سه شنبه 19 مهرماه اعلام شد بر اساس این بیانیه: پس از مدتی خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت. جمهوری اسلامی ایران کشته شدن مجاهد اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و حق دفاع مشروع این کشور در برابر توافقنامه سازمان ملل و افزایش شرارت های این رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و شهادت مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیر سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت سردار رشید و مشاور ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. در لبنان سرلشکر سید عباس نیلفروشان نیروی هوافضای سپاه با نمایش بخشی از توان موشکی و پرتاب موشک های بالستیک اهداف مهم نظامی و امنیتی در مناطق اشغالی و در روزهایی که ملت برای آزادی شکوفا شده بود هدف قرار داد. . از دست دادن شهدای مقاومت در عین حال منتظر انتقام جویی خشن و ظالمانه بودند که پس از این عملیات تا حدودی از دردشان کاسته شد و اشک شوق ریختند. رژیم وحشی و به تعبیر مقام معظم رهبری رژیم وحشی آمریکا بدون تردید و سرعت پاسخ داده می شود.
از این رو بار دیگر با احترام و احترام به روح فاتح همه شهدای مقاومت از همه پاسداران و سربازان ایران اسلامی برای پاسداری از مرزها عزت و سربلندی کشورشان آرزوی فداکاری داریم در پناه خداوند متعال و در سایه رهنمودهای حکیمانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سلامت و موفق هستیم.

همچنین 22 تیرماه به عنوان آغاز هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است تا فرصتی برای تجلیل از تمامی فرماندهان کارکنان و کارکنان نیروی انتظامی که در راستای اجرای نظم امنیت و حفظ ارزش ها تلاش و کوشش می کنند. به مناسبت این مناسبت را به تمامی فرماندهان افسران و کارمندان نیروی انتظامی کشور و بخصوص فرماندهی پولیس ولسوالی تبریک و تهنیت عرض می نماییم. هر کدام از این عزیزان سلامت و موفقیت ما را دارند.

همچنین پانزدهم مهرماه به عنوان روز روستا و عشایر نامگذاری شده است و این روز برای همه روستاییان و عشایر گرانقدر ما است که با وجود نداشتن فرصت کافی مانند سایر مردم گاه بیشترین خدمات را در ارائه محصولات استراتژیک برای نیازهای جامعه موجود در تبریک و تهنیت به همه مسئولین ذیربط که در رفع مشکلات و نیازهای مردم این کشور سهیم هستند هر چند الحمدلله بعد از انقلاب اسلامی در زمینه توسعه خدمات دستاوردهای خوبی حاصل شده است. در سطح روستا اما هنوز روستائیان و عشایری هستند که در وضعیت بدی قرار دارند.

اعضای شورای اسلامی شهرکرد شبانه روز برای رفع مشکلات شهروندان تلاش می کنند و در سال های گذشته یکی از سیاست های مدیریت شهری اجرای پروژه های عمرانی توزیع عادلانه خدمات بین مناطق بوده است. امیدوارم با مردم و به امید همبستگی یکپارچگی مشارکت و همراهی شهروندان قدرشناس برگردم و فهیم شهرکرد شاهد شهری زیبا روشن و پر باشد.

در دولت های گذشته شاهد توسعه برخی محله ها بودیم اما سایر نقاط شهر از این خدمات و عمران بی بهره بودند. در برخی از مناطق شهری به ویژه مناطق کم برخوردار جنوب سهکرد باید برای ارائه خدمات به آنها تلاش کنیم. این شهر روز به روز در حال توسعه و گسترش است بنابراین لازم است طرح های حمل و نقل به سیستم های مدرن منتقل شود تا جان شهروندان حفظ شود و بار حمل و نقل شهر کاهش یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات وعده صادق۲ پس از یک دوره خویشتن داری جمهوری اسلامی انجام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات وعده صادق۲ پس از یک دوره خویشتن داری جمهوری اسلامی انجام شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه