عزیزی: اجازه ندهیم آمریکایی ‌ها ژست دفاع از حقوق بشر بگیرند

عزیزی: اجازه ندهیم آمریکایی ‌ها ژست دفاع از حقوق بشر بگیرند

رئیس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی گفت: امروز آمریکایی ها گرفتار رسوایی ها و شبهات حقوق بشری هستند. ما باید به دنیا ثابت کنیم که آمریکا در این موضوع رسوا شده است.

به گزارش نارنجی، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در نشست نیمه محرمانه حقوق بشر غرب، درباره جنایات آمریکا و غرب در حوزه حقوق بشر اظهار کرد: این جنایات در حال انجام است. دادستان حقوق بشر امروز حقوق کسانی هستند که دستانشان به خون میلیون ها انسان آلوده است. ایالات متحده برای اولین بار در دوره بوش شکنجه را قانونی کرد و در رتبه سوم آزار جنسی قرار گرفت. ازدواج اجباری دختران در سنین پایین و کار کودکان به گونه ای که 9000 شکایت از چندین واحد صنعتی وجود دارد به وضوح نقض حقوق بشر در آمریکا را نشان می دهد.

وی ادامه داد: اصل رفتارهای غیر انسانی و ضد انسانی در همان جایی است که امروز مدعی این مطالب هستند. بسیاری از شکنجه ها در زندان ابوخیراب و موارد مشابه از همین حوادث است. تحریم های یکجانبه و چندجانبه علیه کشورهای استقلال طلب از جمله ایران، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با موشک، حضور گسترده نظامی در غرب آسیا، جنایات بی شماری که امروز با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال رخ دادن است، همه اینها هستند. . جنایات علیه بشریت به نام حقوق بشر حقوق بشر آمریکا و اروپا شوخی سیاه بشریت است. امروز نقض حقوق بشر و اقدامات بی شرمانه آمریکایی ها و اروپایی ها آشکارا دیده می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: باید از توان داخلی، بین المللی و منطقه ای استفاده کرد و از هر امکانی برای افشای اقدامات آمریکا علیه حقوق بشر استفاده کرد. این وظیفه دوستداران انسانیت و انقلاب اسلامی است که موضع انفعال داشته باشند. همچنین بسیاری از کشورها باید رویکردی قاطع و پیشگیرانه در برابر تروریسم، تحریم ها و جنایات علیه بشریت اتخاذ کنند. ما باید همه کشورهای مسلمان و آزاد را متحد کنیم. ما نباید اجازه دهیم آمریکایی ها حقوق بشر را سیاسی کنند. امروزه آمریکایی ها از رسوایی ها و استانداردهای دوگانه حقوق بشر رنج می برند. ما باید به دنیا ثابت کنیم که آمریکا در این موضوع رسوا شده است. حقوق بشر آمریکایی در جنایت خلاصه می شود. ما نباید اجازه دهیم آمریکایی ها ادعای حمایت از حقوق بشر را داشته باشند. آنها از حقوق بشر به عنوان رمز استفاده می کنند. ما باید عاقلانه، آگاهانه و فعالانه عمل کنیم.

عزیزی در پایان گفت: امروز ایران اسلامی که مهد آزادی است قابل تهمت نیست. انقلاب اسلامی باید وظایف خود را در زمینه حقوق بشر در اولویت قرار دهد. در شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی با تشکیل کمیته حقوق بشر می خواهیم مسائل حقوق بشری را با جدیت بیشتری دنبال کنیم. دولت و قوه قضائیه به اذن خداوند به این موضوع برخورد جدی خواهند کرد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزیزی: اجازه ندهیم آمریکایی ‌ها ژست دفاع از حقوق بشر بگیرند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزیزی: اجازه ندهیم آمریکایی ‌ها ژست دفاع از حقوق بشر بگیرند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه