طرح‌های آبخیزداری در بوشهر توسعه می‌یابد/ذخیره آب وجلوگیری از سیل – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

طرح‌های آبخیزداری در بوشهر توسعه می‌یابد/ذخیره آب وجلوگیری از سیل - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

عبدالحسن گرشسبی در گفتگو با خبرنگار نارنجی اظهار داشت: در استان بوشهر اقدامات خوبی برای توسعه منابع طبیعی و طرح های آبیاری انجام شده است و پروژه های زیادی از جمله توسعه درختکاری، اجرای مدیریت ساخت و ساز در دست داریم. پروژه ها و پروژه های مدیریتی

وی به نقش امام حسن مجتبی اشاره کرد.ONE) وی در آبهای بوشهر گفت: 2200 میلیارد تومان تخصیص داده شده است به گونه ای که اخیراً 1000 میلیارد ریال توزیع شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و اقلیم استان بوشهر به افتتاح 14 پروژه جنگلداری و زهکشی در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: این پروژه ها شامل 9 پروژه جنگلداری و 5 پروژه سدهای ساروج در حوزه مدیریت آب است. اعتبار 334 میلیارد ریال.

وی به ساخت 868 سازه آبی در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: حجم ذخیره سازی این ساختمان ها 35 میلیون مترمکعب و حجم برداشت 135 میلیون مترمکعب در سال است.

گرشاسبی مساحت دارایی های طبیعی استان را 2 میلیون و 319 هزار هکتار عنوان کرد و گفت: 74 درصد از مساحت دارایی های طبیعی استان بوشهر مسکونی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح‌های آبخیزداری در بوشهر توسعه می‌یابد/ذخیره آب وجلوگیری از سیل – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح‌های آبخیزداری در بوشهر توسعه می‌یابد/ذخیره آب وجلوگیری از سیل – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه