ضرورت تنوع بخشی به آموزش زبان های خارجی در مدارس

ضرورت تنوع بخشی به آموزش زبان های خارجی در مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر تنوع بخشیدن به آموزش زبان های خارجی در مدارس گفت: در مدارس دولتی این استان زبان هایی غیر از انگلیسی و عربی به صورت رسمی تدریس نمی شود. و در تعداد محدودی از مدارس غیردولتی زبان هایی غیر از انگلیسی و عربی در خارج از مدرسه تدریس می شود.

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفتگو با خبرگزاری نارنجی در خصوص آموزش مهارت به دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شهرستان های استان تهران گفت: آموزش مهارت در دوره ثانویه اول دائمی شده است. این یکی از وظایف اصلی وزارت آموزش و پرورش بود. امسال وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل رسمی در مورد انواع مهارت های قابل ارائه به دانش آموزان صادر کرده است.

وی تصریح کرد: انتخاب مهارت ها با توجه به هدف قلمرو و نیاز منطقه بر عهده آموزش و پرورش متوسطه استان و دانش آموزان از جمله ظرفیت هنرستان ها هنرستان های فنی و حرفه ای و … است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه در دو سال گذشته مدیران را مورد ارزیابی قرار داده ایم اظهار داشت: در برخی از دبیرستان های دوره اول کارگاه کار و فناوری وجود نداشت و با ایجاد نزدیک به 200 کارگاه این کارگاه انجام شد. مشکل تا حدی حل شده است

بهرامی همچنین با اشاره به کارگاه های ساخته شده خاطرنشان کرد: با توجه به کارخانه های ساخته شده و همچنین امکان استفاده از ظرفیت های خارج از مدارس دوره اول می توان گفت که در اکثر مدارس متوسطه دوره اول این امکان وجود دارد. برگزاری دوره های مهارتی منطقه.

وی در خصوص آموزش زبان های خارجی در مدارس افزود: در مدارس دولتی استان به جز انگلیسی و عربی هیچ زبان رسمی و در تعداد محدودی از مدارس غیردولتی زبان های دیگر تدریس نمی شود. از انگلیسی و عربی خارج از مدرسه تدریس می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت تنوع بخشی به آموزش زبان های خارجی در مدارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت تنوع بخشی به آموزش زبان های خارجی در مدارس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه