«شهید رییسی»حامی مستضعفان بود – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

«شهید رییسی»حامی مستضعفان بود - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

«شهید رییسی»حامی مستضعفان بود - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی و شهدای خدمت در مسجد جم دامغان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی اظهار داشت: : ویژگی های خاص شهدا. مردمی بودن و همواره خدمت در عرصه عمل در صحنه های مختلف، وجود آیت الله سید ابراهیم رییسی او را از دیگران متمایز کرده است.

وی با اشاره به اینکه رهبری بود که عدالت خواهی کرد، تاکید کرد: این شهید بزرگوار حامی مظلوم بود.

امام جمعه دامغان مبارزه با فساد را سرلوحه کار شهید رییسی عنوان کرد و گفت: شاهد بودیم که اکثر کشورها و شخصیت های مهم دنیا نسبت به خبر شهادت ایشان واکنش نشان دادند و این نشان دهنده اهمیت شخصیت والای ایشان بود.

رستمیان با بیان اینکه در پیام پوتین رییس جمهور روسیه بر ویژگی های رفتاری، قدرت دیپلماتیک و جدیت برای ارتقای سطح همکاری های بین المللی شهید رییسی رییس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران تاکید شده است، گفت: نشان از نیروی کار شهید رییسی بود.

مداحی اهل بیت برای امنیت و پاکیزگی، قرایت فاتحه و سلام از چند کلام خداوند رحمان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«شهید رییسی»حامی مستضعفان بود – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«شهید رییسی»حامی مستضعفان بود – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه