شهدای امنیت الگوی ماندگار شجاعت و ایثار برای نسل های آینده – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

شهدای امنیت الگوی ماندگار شجاعت و ایثار برای نسل های آینده - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی نیوز سردار ابوالفضل اسلامی یک هفته تجلیل کرد. فرجا وی در ادامه تجلیل از شهدای امنیت بر سرمشق فداکاری نیروی انتظامی از این شهدای والامقام تاکید کرد.

سردار اسلامی به نقش ب مکان نیروی انتظامی در صیانت از امنیت و ثبات جامعه این نیرو را نگین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امنیت و ثبات امروز کشور مرهون رشادت ها و فداکاری مردم است. کردستان شهدا و ایثارگران

وی بر همکاری مؤثر نیروهای مسلح و نیروی انتظامی تاکید کرد و این ارتباط را عامل مهمی برای توسعه امنیت کشور دانست و گفت: شهدای امنیت با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند و مثال دائمی شجاعت و فداکاری برای مردم خاطره به جا گذاشت.

مدیر کل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز بر لزوم توسعه فرهنگ ایثار و شهدا در بین کارکنان نیروی انتظامی و جوانان تاکید کرد و به مکتب انسان دوستانه دفاع مقدس اشاره کرد. و گفت: که از آموزه های این دوران در ماموریت های نیروی انتظامی استفاده می شود

سردار اسلامی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی بر آگاهی از تهدیدات دشمنان و آمادگی تمامی نیروهای انتظامی برای مقابله با این تهدیدات تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهدای امنیت الگوی ماندگار شجاعت و ایثار برای نسل های آینده – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهدای امنیت الگوی ماندگار شجاعت و ایثار برای نسل های آینده – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه