شریک عربستان از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد /عکس

امیر مسعود عابدینفاکسترون بازوی خودروسازی غول فناوری فاکسکان از مدل D یک مفهوم نزدیک به تولید که توسط Pininfarina طراحی شده است رونمایی کرد. فاکسکان همان شرکتی است که بیشتر به خاطر تولید محصولات اپل از جمله آیفون شهرت دارد. فاکسکان همچنین شریک جدید صندوق سرمایه گذاری مستقل عربستان سعودی است. این دو قصد دارند به طور مشترک اولین شرکت خودروهای الکتریکی را در عربستان سعودی بسازند.

شریک عربستان از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد /عکس

بر اساس این گزارش ماشین های سواریکانسپت مدل D که LMUV (خودروی چند منظوره) نامیده می شود ویژگی های شاسی بلندها و مینی ون ها را ترکیب می کند. با وجود اندازه بزرگ میزان جذب این خودرو 0.23 سی دی است که چشمگیر و چشمگیر است. مدل فاکسترون D با ابعاد 5195 میلی متر (204.5 اینچ) طول 1995 میلی متر (78.5 اینچ) عرض و 1785 میلی متر (70.3 اینچ) ارتفاع کمی بزرگتر از تویوتا سینا است.

شریک عربستان سعودی از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد/عکس

سبک طراحی این خودروی الکتریکی «درون به بیرون» است و با هدف ارائه حداکثر فضای داخلی بدون فدا کردن ظاهر زیبا و آیرودینامیک طراحی شده است.

شریک عربستان سعودی از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد/عکس

در داخل هفت صندلی به صورت 2+2+3 چیده شده اند. داشبورد خودرو دارای صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی در کنار صفحه نمایش لمسی گسترده و دو نمایشگر در پشت است.

شریک عربستان سعودی از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد/عکس

مدل D بر روی پلت فرم جدیدی که توسط ZF Chassis Modules توسعه یافته است سوار می شود که شامل معماری 800 ولتی و تعداد نامشخصی از موتورهای الکتریکی است. باتری لیتیومی آن که انتظار می رود ظرفیتی بین 100 تا 120 کیلووات ساعت داشته باشد باید بردی در حدود 660 کیلومتر (بر اساس WLTP) ارائه دهد.

شریک عربستان سعودی از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد/عکس

مدل D می تواند ظرف دو سال به تولید برسد اگرچه نشان متفاوتی خواهد داشت. مدل D سومین کانسپت فاکسترون است که با همکاری Pininfarina پس از سدان مدل E و کراس اوور کامپکت مدل B تولید شده است اتوبوس های یو در حال حاضر مدل C تنها خودروی تولیدی است که با نام لوکسژن n7 در تایوان به فروش می رسد.

322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شریک عربستان از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شریک عربستان از خودروی بزرگ خود رونمایی کرد /عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه