سهراب بختیاری زاده فردا نمی تواند سرمربی استقلال باشد

سهراب بختیاری زاده فردا نمی تواند سرمربی استقلال باشد
نارنجی:

سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و هواداران شرکت نکرد. گمانه زنی های زیادی درباره غیبت بختیاری زاده در فضای مجازی منتشر شده است اما به نظر می رسد دلیل غیبت بختیاری زاده فاش نشدن هویت اصلی جدید استقلالی باشد.

با توجه به اینکه فردا تیم استقلال به مصاف تیم هوادر می رود طبق قانون سهراب بختیاری زاده اجازه حضور روی نیمکت استقلال را ندارد.

دلیل محرومیت بختیاری زاده به عنوان مربی روی نیمکت این است که نام جواد نکونام همچنان به عنوان مربی استقلالی ها در سازمان لیگ فوتبال کشورمان ثبت شده و بختیاری زاده می تواند به عنوان مربی روی نیمکت بنشیند. اگر استعفای کتبی نکونام در سازمان لیگ و یا توافق و توافقی بین باشگاه و جواد نکونام صورت گرفته باشد هنوز هیچ کدام از اینها اتفاق نیفتاده است.

بختیاری زاده فقط می تواند به عنوان مربی روی نیمکت بنشیند و در بازی هواداری در حاشیه باشد. گفتنی است قانون اعمال کارت بازی 48 ساعت قبل فقط برای بازیکنان قابل اجرا است و باشگاه استقلال می تواند یک ساعت قبل از بازی این تیم برای بختیاری زاده به عنوان مربی کارت صادر کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سهراب بختیاری زاده فردا نمی تواند سرمربی استقلال باشد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سهراب بختیاری زاده فردا نمی تواند سرمربی استقلال باشد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه