سرمربی گرجستان: باور نمی‌کردم صعود کرده‌ایم

سرمربی گرجستان: باور نمی‌کردم صعود کرده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال گرجستان، صعود تیمش به مرحله بعدی یورو 2024 را غیرقابل باور دانست.

به گزارش نارنجی، تیم ملی فوتبال گرجستان در اولین دیدار خود در یورو 2024 تاریخ ساز شد و موفق شد با غلبه بر پرتغال وارد مرحله صعود شود.

به گزارش خبرورزشی، ویلی سایگنول، سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال گرجستان پس از بازی گفت: وقتی به تیمم نگاه می کنم، از نظر کیفیت فوتبال شگفت انگیز نیستیم، اما از نظر کیفیت فوق العاده هستیم. مردم و مردم از این موفقیت بزرگ بسیار خوشحالیم.» به نظر من صعود به دور بعدی یورو دور از انتظار بود اما از نظر فوتبالی هر احتمالی ممکن است.

وی ادامه داد: یادم نیست قبل از بازی به بازیکنان چه گفتم. تنها پیامم این بود که فوتبال معمولی ام را نشان دهم و نظم لازم را داشته باشم. به آنها گفتم یادشان باشد در 16-17 سالگی چطور برای بازی آماده شدند و حالا به همین شکل به میدان می روند.

سانیول درباره دیدار مقابل اسپانیا در مرحله حذفی گفت: صعود به مرحله بعد برای ما یک رویا بود و هیچ وقت فکر نمی کردیم با کدام تیم ها بازی کنیم. اکنون بازی مقابل اسپانیا یک چالش بزرگ است. فکر می کنم آنها بهترین تیم مرحله گروهی بودند. ما تمام تلاش خود را در این بازی انجام خواهیم داد. در واقع تا زمانی که سوت پایان را نشنیدم، باور نمی کردم که پیشرفت کرده باشیم.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمربی گرجستان: باور نمی‌کردم صعود کرده‌ایم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمربی گرجستان: باور نمی‌کردم صعود کرده‌ایم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه