سردار سلامی: انتصاب یحیی السنوار دل مجاهدان را پس از شهادت هنیه تسکین داد

سردار سلامی: انتصاب یحیی السنوار دل مجاهدان را پس از شهادت هنیه تسکین داد

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی آغاز به کار یحیی ابراهیم السنوار به عنوان رئیس مکتب سیاسی جنبش اسلامی حماس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی میکاهید نستوه یحیی ابراهیم را منصوب کرد. سنوار وی به رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی، مردمی و جهادی حماس تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

آن یکی کافی الله تعالی بخشنده است

و لینسرن اوه خدای من ینسرا آن یکی الله لقوی عزیز

برادر عزیز و مجاهد نستوح جناب حاج یحیی ابراهیم سنوار زید ایزی بهترین

سلام؛

خبر انتصاب جنابعالی از سوی اعضای رشید و بصیر شورای مقاومت فلسطین به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی، مردمی و جهادی حماس مانند باران رحمت و نور حیات پس از شهادت شهیدان بود. اسوه تقوی و جهاد و ابوالشهدا حاج اسماعیل هانیه دلهای مؤمنان، موحدان و مجاهدان را تسکین داد و دشمن جنایتکار صهیونیستها و حامیان بی شرم آنها را به شدت نگران کرد.

این انتخابات نشان داد که اگر مردی پس از سالها مبارزه وفادار تماس نگیرد جاذبه آقای الارباب اگر با عشق و شوق بگوید، پرچم سرافراز مجاهدش بر زمین نمی افتد و مجاهدی مخلص و فهمیده دیگر راه او را محکم تر ادامه می دهد.

جنابعالی که از شاگردان مکتب مجاهدین و از نوادگان شهدای والامقام هستید با حمایت ملت بزرگ فلسطین و همراهی امت اسلامی راه شهدا و مجاهدین را ادامه داده و محقق خواهید کرد. نوید آزادی کامل فلسطین عزیز با مرکز بیت المقدس.

من و سایر برادران جهادی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از قدیس و مومن به قرآن کریم و پیامبر اعظم هستیم. خداوند و دستورات امام خمینی سر الشریف و به رهبری امام خامن آه تو تله شما برکتمثل همیشه از کمک به شما و دیگر مجاهدین دریغ نخواهیم کرد چه زمانی ما وظیفه افتخار آفرینی در ایجاد العین خواهیم بود.

لطفا فکر من جهاد کنونی فرزندان فلسطین به ویژه مردان و زنان غزه را دارم که با صبر و حوصله شکوه معادلات جهان را به نفع امت اسلامی تغییر دادند. جمعهبا رهبری قوی شما موفق خواهد شد و به زودی ریشه رژیم جنایتکار صهیونیستی از سرزمین مقدس فلسطین برداشته خواهد شد.

و بردیم بدون من خدا هستم العزیز الحکیم

سرلشکر حسین سلامی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردار سلامی: انتصاب یحیی السنوار دل مجاهدان را پس از شهادت هنیه تسکین داد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردار سلامی: انتصاب یحیی السنوار دل مجاهدان را پس از شهادت هنیه تسکین داد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه