سبک زندگی سالم دانشجویی در اولویت قرار گیرد

سبک زندگی سالم دانشجویی در اولویت قرار گیرد

معاون داخلی دانشجویی گفت: دفاتر مشاوره در دانشگاه ها باید به گونه ای تغییر کند که سبک زندگی سالم دانشجویان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از سازمان آموزش و پرورش، دومین روز از نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های کشور توسط دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر ابراهیم نعیمی در جلسه پرسش و پاسخ گفت: سازمان خدمات دانشجویی مسیولیت سلامت جسمی و روحی و همچنین ارایه خدمات تخصصی و رفاهی به جامعه دانشجویی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: دوران دانشجویی دوران بسیار پر استرسی است و فشارهای مختلفی به دانش آموزان وارد می شود.

وی در خصوص وظیفه اصلی دانشگاه ها گفت: وظیفه اصلی دانشگاه ها انتقال و توسعه آموزش و توسعه پژوهش در مسایل است و در کنار آن ارتقای سلامت و اخلاق و تربیت رفتار فرهنگی مهم است.

نعیمی با بیان اینکه دفتر مشاوره و سلامت سازمان خدمات دانش آموزی نام خود را به دفتر مشاوره سلامت و زندگی تغییر داده است، گفت: وی همچنین گفت: تغییر آن یک کار اداری است و کار ساده ای نیست، در صورت تغییر عنوان باید ساختار محتوایی و اداری نیز تغییر کند، برای این منظور باید ساختار تمامی دفاتر مشاوره در دانشگاه ها تغییر کند. روشی که سبک زندگی سالم دانش آموزان را در اولویت قرار می دهد.

وی در خصوص طرح های عمرانی ناقص گفت: باید داده های تمامی طرح های عمرانی ناقص در حوزه تربیت بدنی جمع آوری و در مورد ساماندهی و تحویل آنها به نتیجه رسید.

دکتر نیمی همچنین گفت: در کشور ما پس از تعیین پروپوزال نظام مشکل و برنامه ریزی کاری باید انرژی زیادی برای پیگیری بگذاریم تا کار به درستی و به موقع انجام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سبک زندگی سالم دانشجویی در اولویت قرار گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سبک زندگی سالم دانشجویی در اولویت قرار گیرد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه