سازمان هواشناسی هشدار داد/ بارش و آبگرفتگی در این 22 استان

سازمان هواشناسی هشدار داد/ بارش و آبگرفتگی در این 22 استان

به گزارش نارنجی، سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه زرد به فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا یکشنبه از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک، در برخی نقاط برف و برف اشاره کرد. در ارتفاعات شمالی.غرب و ارتفاعات رشته کوه البرز.

نارنجی نوشت: امروز پنجشنبه 3 فروردین در استان های لرستان، همدان، کرماشان، کردستان، مرکز، شمال تهران، شمال البرز، قزوین، زنجان، سمنان، اصفهان، قم، خراسان جنوبی، خراسان رضوی بارش باران خواهد بود. ، کرمان. ، نیمه جنوبی بوشهر، نیمه جنوبی فارس، چهارمهال و بختیاری، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، هرمزگان، شمال شرق خوزستان، شمال ایلام، جمعه 4 فروردین در استان های اردبیل، گیلان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، اصفهان. 5 فروردین روز شنبه 5 فروردین در استان های لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، یزد، جنوب خراسان، شمال و شرق سمنان، شرق کرمان، دامنه و ارتفاعات استان های زنجان. ، قزوین، البرز و تهران. شمال خوزستان، شمال فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران و ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان و روز یکشنبه 5 بهمن برای استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی. سیستان و بلوچستان، نیمه شمالی کرمان، یزد، شمال فارس، جنوب اصفهان، چهارمهال و بختیاری، ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد و نیمه شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی درباره احتمال آبگرفتگی جاده ها، احتمال جاری شدن آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، رانش زمین و کاهش دید به ویژه در جاده ها و مناطق کوهستانی، احتمال سقوط از ارتفاع، احتمال خسارت ساختمان های موقت، احتمال آسیب رساندن به نهال ها و هشدار درختان ضعیف و لزوم احتیاط در مسافرت های خارج از شهر، توقف در حاشیه رودخانه ها و نهرها، عبور از حاشیه رودخانه ها و کانال ها، احتیاط در هنگام بالا رفتن از کوه. و جابجایی عشایر، آماده باش برای نیروهای انتظامی و کمک و پاکسازی دهانه پل ها، کشیدن کانال ها و بدنه های آبی، با تاکید بر اقدامات لازم برای حفاظت از محصولات کشاورزی و احتیاط در هر گونه کار کشاورزی.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به افزایش وزش باد و ارتفاع موج در استان های بوشهر و هرمزگان، خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار نارنجی داد که از ظهر امروز پنجشنبه آغاز و تا پایان روز شنبه ادامه دارد. آوریل 25. داد

این سازمان نسبت به اختلال در تردد دریایی شناورهای صیادی و فعالیت های تفریحی، اختلال در تردد کشتی های مسافری در بنادر استان، اختلال در حرکت شناورهای تجاری، احتمال شکستن تورهای ماهیگیری و خسارت هشدار داد. در قفس های پرورش ماهی در بارندگی های پیش رو، لزوم آمادگی نیروهای امدادی در مناطق دریایی استان، آمادگی های لازم در مناطق دریایی استان و مناطق ساحلی برای جلوگیری از خسارات احتمالی، پرهیز از تردد قایق های سبک و … فعالیت های تفریحی وی تمهیدات لازم برای عبور ایمن کشتی های مسافربری و تجاری به ویژه در شرق را بر روی خلیج فارس و تنگه هرمز متمرکز کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان هواشناسی هشدار داد/ بارش و آبگرفتگی در این 22 استان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان هواشناسی هشدار داد/ بارش و آبگرفتگی در این 22 استان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه