ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، سردار مرتضی عمو مهدی در بازدید از ساخت و تکمیل پروژه اسکان شهید سلیمانی اظهار داشت: پاسه و بسیچ در همه عرصه ها به ملت خود خدمت کرده اند و این مایه افتخار این نهاد مقدس است. . .

وی همچنین گفت: امروز سپاه سر خود است ممکن است ستایش وی علاوه بر خانه سازی برای کارکنان خود و عدم تحمیل بار دولت، وضعیت اسکان معلولان استان را به صورت جهادی در اولویت قرار داد و تاکنون موفق به ساخت 1800 مسکن برای این جامعه هدف شده است. توانمندی گروه های جهادی و ظرفیت داخلی استان را بسازد و به ولی نعمتان هنگلب بسپارد.

سردار پانهدی وی از الگوسازی و استقرار سطح بالای شرکت جهاد خانه سازی در ساخت منازل خبر داد و گفت: اقدام به موقع و جهادی شرکت جهاد خانه سازی در استان مرکزی با تکمیل و بهره برداری از فاز اول 144 واحدی. از پروژه 1342 واحدی در استان مرکزی. شهر شهید سلیمانی عراق 30 ماه گواه این حرکت جدی و پیشرو در استان بود.

سردار عمو مهدی تصریح کرد: فاز دوم این پروژه رو به اتمام و فاز سوم در مرحله اجرا و ساخت است و امیدواریم بتوانیم به همین کیفیت برای متقاضیان دست یابیم. و تنظیم و کنترل مناسب قیمت مانند قبل.

فرمانده معظم کل قوا حضرت روح الله تاکید کردند: امید است سایر قسمت های این پروژه های بزرگ که به برکت نام شهید حاج قاسم سلیمانی است در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه