زنگ خطر “هاری” در کشور به صدا در آمد

زنگ خطر “هاری” در کشور به صدا در آمد
نارنجی:

الیرضا رفیعی پور مدیر کل پزشکی استان البرز در نشست خبری دامپزشکی البرز که صبح امروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه بیماری کشیش به حدی رسیده است، گفت: از زنگ هشدار این بیماری جزو بیماری های استراتژیک است و درمان ندارد و 100 درصد کشنده است.

وی همچنین گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، سال گذشته 18 نفر بر اثر بیماری خشکی جان خود را از دست دادند.

مدیر کل پزشکی استان البرز بیان کرد: بیماری روانی هم اکنون در کشور در وضعیت هشدار قرار دارد. در این راستا اقدامات پیشگیرانه باید فورا انجام شود.

رفیعی پور ادامه داد: یکی از عوامل بروز این بیماری ربوده شدن سگ های ولگرد، خشکسالی زیاد و متاسفانه مهاجرت کرکس ها در زندگی مردم شهرها و روستاها است.

گفت: پشم جان مردم را گرفته است. اگر حیوانی خرگوش، گاو، گوسفند یا حیوان دیگری را بگیرد، آن حیوان نیز دچار هاری می شود و می تواند بیماری را به انسان منتقل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زنگ خطر “هاری” در کشور به صدا در آمد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زنگ خطر “هاری” در کشور به صدا در آمد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه