زمان و جزئیات ثبت‌نام خودروهای فرسوده در سامانه نوسازی

زمان و جزئیات ثبت‌نام خودروهای فرسوده در سامانه نوسازی

به گزارش نارنجی، مهران سالاریه رئیس مرکز نوسازی هواپیماهای تجاری گفت: طبق قانون اگر خودروهای فرسوده یا شخصی بیش از 20 سال عمر داشته باشند، در سامانه نوسازی هواپیما ثبت نشده و ماشین های دست دوم از ابتدای سال آینده جریمه می شوند اما در صورت ثبت نام از نیروی انتظامی استفاده خواهند کرد.

نارنجی در خبری نوشت: سالاریه اظهار داشت: مالکان خودروهای فرسوده می توانند از روز شنبه 3 تیرماه برای شرکت در طرح تعویض خودرو یا فرصت تعویض خودروسازان در سامانه نوسازی خودروهای فرسوده ثبت نام کنند.

سامانه ثبت نام خودروهای دست دوم

وی گفت: آدرس سامانه ثبت نام WWW.nnhk.ir و ثبت نام در این سامانه رایگان است، بنابراین سامانه های دیگری که تحت عنوان تعویض خودروهای رسمی فعال هستند، مورد پذیرش و پذیرش وزارت حراست نیستند.

رئیس سازمان نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: ارزش خودروهای اسقاط در طرح های جایگزینی خودروهای فرسوده بسته به نوع خودرو متفاوت است و حداقل 8 میلیون تومان برای خودروهای اسقاط پرداخت می شود.

سالاریه بیان کرد: به طور متوسط ​​40 درصد ناوگان حمل و نقل کشور خسته، حدود 7 میلیون خودروی خسته ما در جاده ها هستند و از 13 میلیون موتورسیکلت احصا شده تاکنون حدود 10 میلیون موتورسیکلت خراب هستند.

وی تصریح کرد: سن فرسودگی خودروهای حمل و نقل عمومی 12 تا 15 سال بسته به نوع خودرو است، موتورسیکلت های بنزینی کاربراتوری پس از 6 سال و بنزین تزریقی پس از 12 سال منسوخ تلقی می شوند.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمان و جزئیات ثبت‌نام خودروهای فرسوده در سامانه نوسازی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمان و جزئیات ثبت‌نام خودروهای فرسوده در سامانه نوسازی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه