«رینوویروس ها»؛ پیشتاز ویروس های در گردش بیماری های حاد تنفسی

در پایش ویروس های در گردش بیماری های تنفسی در کشور در شهریور ماه سال جاری مشخص شد که «رینوویروس ها» با نرخ 52.3 درصد در راس ویروس های در گردش قرار دارند.

«رینوویروس ها»؛ پیشتاز ویروس های در گردش بیماری های حاد تنفسی

به گزارش نارنجی به منظور پایش و پایش ویروس های منتشر شده در بیماری های تنفسی پایش «مولتی پلکس» دانشگاه های علوم پزشکی تهران ایران هرمزگان و شهید بهشتی از گلاوج 1402 و در ماه رزبره امسال آغاز شد. 102 نمونه از 21 ویروس مورد آزمایش قرار گرفت. قرار داده شد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از 102 نمونه 30 آزمایش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 13 آزمایش در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و 31 آزمایش در دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد. . 28 دانشگاه علوم پزشکی تهران.

در عین حال از 42 نمونه منتقل شده به بیمارستان 4 نمونه ویروس کرونا و خانواده آن مثبت بوده که 9.5 درصد است. همچنین در 60 نمونه ترخیص شده 9 نمونه مثبت کووید و خانواده آن یافت شد که در مجموع 13 نمونه مثبت ویروس کرونا 4 نمونه مثبت در بخش بیمارستان (30.7 درصد) و 8 نمونه مثبت در بخش بیمارستان (30.7 درصد) بود. 69 3). ٪.

نتایج نشان می دهد «راینوویروس ها» با ۵۲.۳ درصد در رتبه اول ویروس های در گردش قرار دارند و پس از آن «خانواده کروناویروس ها» با ۳۰.۹ درصد و «انتروویروس ها» در رتبه سوم قرار دارند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«رینوویروس ها»؛ پیشتاز ویروس های در گردش بیماری های حاد تنفسی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«رینوویروس ها»؛ پیشتاز ویروس های در گردش بیماری های حاد تنفسی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه