رژیم لاغری 5 روزه با این ادویه محبوب

رژیم لاغری 5 روزه با این ادویه محبوب

رژیم لاغری 5 روزه با این ادویه محبوب

به گزارش نارنجی، دارچین ادویه ای معطر و خوشمزه است که از دیرباز در بین مردم رواج داشته است. مطالعات اخیر ثابت کرده است که مصرف دارچین باعث بهبود و افزایش متابولیسم بدن می شود و منجر به کاهش وزن سریع می شود.

باشگاه خبرنگاران نوشت: اخیرا تحقیقات دانشگاهی بریتانیا نشان داده است که دارچین یک قرص معجزه آسای جدید برای کاهش وزن سریع به ویژه برای چربی های شکم است. بنابراین با کمک این رژیم لاغری 5 روزه با دارچین می توانید به کاهش چربی به خصوص چربی شکم کمک کنید.

چرا دارچین به کاهش وزن کمک می کند؟

دارچین دارای فیبر بالایی است. نوشیدن یک قاشق چای خوری می تواند احساس سیری را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز روزانه بدن به فیبر را تامین کند. مطالعات نشان داده است که مصرف دارچین نقش مهمی در چربی سوزی دارد. اگر به طور منظم دارچین را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود مصرف می کنید، ممکن است بتوانید سرعت افزایش وزن خود را کاهش دهید. این ادویه شفابخش معطر را در رژیم کاهش وزن خود بگنجانید. دارچین دوست داشتنی نه تنها سرشار از فواید سلامتی است، بلکه می تواند به شما در دستیابی به اهداف کاهش وزن نیز کمک کند.

نتایج این مطالعه نشان می دهد که مصرف روزانه یک چهارم قاشق چای خوری از این ادویه، متابولیسم بدن را 20 برابر بیشتر از توانایی طبیعی بدن افزایش می دهد و به بدن اجازه می دهد تا چربی ها و کالری های ذخیره شده را سریعتر و موثرتر بسوزاند. .

این پنج ماده غذایی برای دیابتی ها بسیار توصیه می شود

آیا کمبود آهن دارید؟ این چهار منبع غنی از آهن را بشناسید

رژیم لاغری 5 روزه با دارچین

بر اساس مطالعه ای که در دانشگاه بریتانیا انجام شد، افرادی که از دارچین در رژیم غذایی کاهش وزن خود استفاده می کنند 50 درصد بیشتر از دیگران وزن کم می کنند. این مقاله که در مجله women’world منتشر شده است، رژیم غذایی 5 روزه دارچین را توصیه می کند.

خوردن دارچین 500 میلی گرم در صبحانه، 1000 میلی گرم برای ناهار و 500 میلی گرم برای شام توصیه می شود. این مقدار دارچین را می توانید به روش های مختلف مصرف کنید، توصیه ما برای استفاده از این مقدار دارچین در غذا می تواند در قالب برنامه غذایی باشد.

شما می توانید خلاق باشید و از روش های دیگری در سه وعده غذایی روزانه خود استفاده کنید، مانند سیب زمینی با دارچین، یا کمپ بورانی با دارچین و بسیاری دستور العمل های دیگر. فقط توجه داشته باشید که اگر به دارچین حساسیت دارید، از این رژیم اجتناب کنید.

دارچین و عسل در صبحانه برای کاهش وزن سریع

ترکیب دارچین و عسل به طور کامل تجمع چربی در بدن را متوقف می کند. عسل به تنهایی ماده ای بسیار موثر در کاهش وزن است، زیرا سرعت متابولیسم بدن را افزایش می دهد و در صورت مصرف با دارچین، انگل ها و حشرات دستگاه گوارش را از بین می برد و از بروز مشکلات معده جلوگیری می کند و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود. .

برای این کار می توانید یک لیوان آب را بجوشانید و سپس یک قاشق چایخوری دارچین به آن اضافه کنید و بگذارید حل شود. بعد از نیم ساعت 2 قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و به عنوان یک صبحانه شیرین و خوشمزه میل کنید. (توجه داشته باشید که افزودن عسل به آب داغ باعث از بین رفتن آنزیم های عسل می شود.)

دارچین و اسفناج برای ناهار برای کاهش وزن در 5 روز

راه دیگر استفاده از دارچین برای کاهش وزن این است که یک قاشق چای خوری پودر دارچین را به مقدار مناسب آب اسفناج اضافه کنید و آن را با یک وعده غذایی سبک و کم چرب مانند مرغ سوخاری یا سبزیجات بدون چربی برای ناهار میل کنید.

برای تهیه اسفناج و آب اسفناج می توانید از روش راحت تری استفاده کنید، مقداری هویج و اسفناج را در مخلوط کن بریزید، پس از ذوب شدن مواد، آب این دو ماده را در یک لیوان بریزید و یک قاشق کوچک دارچین به آن اضافه کنید. بزنید و بعد لذت ببرید.

چای دارچین برای کاهش وزن

نوشیدن منظم چای دارچین می تواند چربی بدن به خصوص چربی شکم را کاهش دهد. اگر می خواهید غذاهای شیرین بخورید، نوشیدن یک فنجان چای دارچین می تواند چربی را کاهش دهد. این به دلیل وجود آنتی اکسیدان هایی است که سموم را از بدن خارج کرده و چربی ها را تجزیه می کند. ماده ای به نام سینامالدیید در دارچین وجود دارد و بوی مطبوعی در دارچین ایجاد می کند. در بدن باعث فرآیند ترموژنز می شود و این فرآیند باعث ایجاد گرما و افزایش متابولیسم و همچنین سوزاندن کالری می شود. بنابراین با مصرف دارچین به سرعت لاغر خواهید شد به خصوص در ناحیه شکم.

4747

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رژیم لاغری 5 روزه با این ادویه محبوب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رژیم لاغری 5 روزه با این ادویه محبوب"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه