رونمایی از دبیرخانه مردمی دولت نوآور


نشست خبری اولین همایش ملی مبتکران و نخبگان به همت مدیریت دولتی در سالن گلشن پژوهشگاه نفت برگزار شد.

رونمایی از دبیرخانه مردمی دولت نوآور

به گزارش نارنجی، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه مردمی دولت نماینده، در نشست خبری این همایش که با حضور دکتر ناصر عظیمی، دبیر همایش، دکتر روح الله سیدی، دبیرکل شورای مردمی و رسانه های ایران، هدف اصلی این همایش را چرایی و چگونگی ارتباط دولت و مردم برای غلبه بر چالش های اصلی در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیرزمینی عنوان کرد. و همچنین افتتاح دبیرخانه مردمی دولت با حضور رئیس جمهور منتخب.
عظیمی با اشاره به اینکه برای رسیدن به رونق نسبی باید بر بسیاری از چالش های بزرگ فائق آییم، اظهار داشت: کشور برای غلبه بر این چالش ها نیازمند یک دولت مدرن و مبتکر با توانمندی های بالا است.
وی همچنین گفت: دولت باید مورد حمایت نخبگان قرار گیرد که اصلاح و تقویت بوروکراسی با توجه به شرایط یعنی تقویت و توسعه دولت به عنوان یک مدیر مشکل گشا، ارائه خدمات عمومی و تامین امنیت است. و زیرساخت هایی که تا رسیدن نخبگانی مثل خودشان امکان پذیر نخواهد بود.
عظیمی بر تقویت نهادهای دموکراتیک با تکیه بر آرای مردم و انتقال مسالمت آمیز قدرت با کمک رسانه ها، احزاب و بخش خصوصی تاکید کرد، به این معنی که نهادهای سیاسی که دستاوردهای محدودی دارند باید باز شوند تا نهادهای اقتصادی خصوصی بتوانند فعالیت کنند. . و نهادهای مردمی تاکید کرد: این فرصتی تاریخی برای فعالان اقتصادی و سیاسی، نخبگان و مبتکران است تا با ابتکار عمل و انجام وظیفه تاریخی خود، فعالان مستقل و غیردولتی را از طریق اینترنت به میدان دعوت کنند.
دبیر همایش ملی نخبگان و نوگرایان همچنین گفت: دولت باید با هماهنگی دولت شبکه ای برای شناسایی و پیگیری ابرچالش ها برای حل مسائل ملی ایجاد کند.
عظیمی بیان کرد: ظاهرا راه رسیدن به اهداف ذکر شده همسویی با مردم است که بدون حمایت رسانه ها امکان پذیر نیست، لذا امیدواریم از همه طرف های ذیربط و اصحاب رسانه که پیشتاز و موثر در عرصه بوده اند، همکاری و همکاری داشته باشیم. از ارتباطات وی بحث انتخابات را مطرح کرد و وجود طوفان را سربلند کرد و اجرای عمران و رفاه از طریق پوشش رسانه ای به این امر بزرگ کمک می کند.
در این همایش که روز چهارشنبه سوم تیرماه به غیر از افتتاح دبیرخانه مردمی دولت جدید با حضور رئیس جمهور منتخب برگزار می شود، نخبگان و تازه واردان حاضر در راهپیمایی توسعه و توسعه خواهند بود. افتخار شود
وی با تاکید بر اینکه حوزه های این همایش سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی است گفت: بررسی راه های گذر از توسعه به توسعه و بررسی راهبرد حمایت از نخبگان برای تقویت از مهمترین اهداف این همایش است. دولت به عنوان یک ابزار حل مشکل، هدف استراتژی تحقیق ایجاد یک شبکه حل مشکل برای چالش های بزرگ آینده است. وی همچنین بیان کرد: این همایش دارای اهداف بلندمدت ارزشمندی است که از مهمترین اهداف ایجاد انگیزه، دعوت مردم به حل مشکلات و غلبه بر انزوا و جلوگیری از ورود مهاجران، ایجاد فرصت، دوستی و ایجاد فضای بحث و مناظره است.

افتتاح دبیرخانه عمومی دولت جدیدافتتاح دبیرخانه عمومی دولت مدرن

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونمایی از دبیرخانه مردمی دولت نوآور" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونمایی از دبیرخانه مردمی دولت نوآور"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه