روز ملی بسیج اساتید با شعار استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمت علوی برگزار می شود

روز ملی بسیج اساتید با شعار استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمت علوی برگزار می شود

مردانی گفت: چهارشنبه 9 خرداد نشستی با درایت استاد بسیچی، کار دست و درایت علویان برگزار می شود و این مناسبت در تهران با حضور 1000 استاد بسیجی در دانشگاه انقلاب اسلامی و دانشگاه انقلاب اسلامی. 30000 نفر در شهرهای دیگر سخنرانی کردند و از بلندگوهای کشوری و ارتشی استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی خبرگزاری نارنجی، صبح امروز در نشست خبری روز اساطید بنیادی اظهار داشت: روز شهادت مصطفی چمران، روز اساسی اساطید نامگذاری شده است. به همین دلیل هر 31 خرداد ماه برنامه های متعددی برگزار می شود و در آن رویکردها نقش معلمان بسیچ در سال گذشته تحلیل می شود و مراسمی با حضور 31 هزار نفر از اعضای بسیچ در سراسر کشور برگزار می شود.

مردانی همچنین گفت: به همین مناسبت روز چهارشنبه 30 خردادماه نشستی با پیام معلم بسیج، کتاب راهنما و حکمت علوی برگزار می شود و این مراسم در تهران با حضور 1000 معلم بسیجی در حوزه اسلامی برگزار می شود. مرکز دانشگاه انقلاب و در عین حال 30 هزار نفر در شهرهای دیگر و در آن زمان از سخنان و سخنوران کشور و ارتش بهره مند شدند.

رییس سازمان معلمان پایه کل کشور با اشاره به اینکه برنامه های مشابهی در دانشگاه ها وجود دارد گفت: در جلسه 1000 معلم پایه در تهران سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه. و ذوالفیگل صحبت خواهد کرد البته حیف است که نتوانیم از سخنرانی شهید آیت الله رییسی رییس جمهوری خلق استفاده کنیم چرا که قرار شد از آن برای مراسم امسال استفاده کنیم. سخنرانی رییس جمهور به مناسبت روز بسیج معلمان.

وی همچنین گفت: امسال از شمکس شهریاری که به عنوان شهید سرافراز بسیچ اساطید نامزد شده است در کنار سایر شهدای علمی کشور تجلیل می شود. امسال 10 خرداد مصادف با ده سال امامت و ولایت است که شعار امسال را انتخاب کردیم.

رییس جامعه اساتید کشور با بیان اینکه در جلسات اساتید بسیچ به شخصیت رییس جمهور نیز اشاره می شود، درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: تمامی نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان قانونی هستند نامزدهای. دیدگاه اساتید باس بنابراین بسیج اساتید به مصداق نامزدها نمی پردازد و در مقابل کاندیداها موضع نمی گیرد، زیرا رویکرد بسیج اساتید تبیین جهاد با توجه به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. لذا در این راستا با وجود تعطیلی دانشگاه ها، اما اساتید تریبون بیس آزاد برای تشریح حساسیت انتخابات پیش بینی کردند که مناطق بسیار شلوغ، رفتن به خوابگاه ها و گفتگو با دانشجویان و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات و گفت؛ به همین مناسبت میزگردهای رسانه ای

وی سپس با اشاره به عضویت 56 هزار معلم دانشگاهی در شبکه مدرسین بسیچ کشور گفت: بسیج اساتید در واقع برای کمک به آموزش عالی کشور، اسلامی کردن دانشگاه ها و کسب اقتدار علمی و کمک به نظام اداری است. برای داشتن اختیارات بیشتر کشور ما بر این اساس ساخته شده است، معلمان بسیچ باید نقش خود را در عرصه تعلیم و تربیت نیروی انسانی در مدارس ایفا کنند و اساتید در بسیج آنان در این زمینه گام های بلندی برداشته اند.

مردانی همچنین گفت: البته نقش کلی که همه سطوح بسیچ در آن دخیل هستند، مانند پاسداری از دستاوردهای انقلاب در قالب جهاد نیز تعریف شده است; این در شرایطی است که نقش حرفه ای معلمان بسیچی در عرصه آموزش، توسعه آموزش عالی کشور و بالا بردن کیفیت آموزش عالی است، به همین دلیل همواره سعی در حل مشکلات و ارایه راه حل دارند.

وی همچنین بر تشکیل قرارگاه حمایت از نظام مدیریت کشور با 20 کمیته ویژه در حوزه های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید کشور دارای 36 هزار هیات علمی و نسبت به سه سال گذشته 6 هزار نفر جدید است. عضو شده اند. این سازمان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روز ملی بسیج اساتید با شعار استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمت علوی برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روز ملی بسیج اساتید با شعار استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمت علوی برگزار می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه