رنو کولئوس محبوب ایرانیان، لباس چینی به تن کرد /عکس

امیر مسعود عابدینهمانطور که از اندازه و سبک رنو گرند کولئوس مشخص است، این خودرو در اصل جیلی Xingyue L است که در سال 2021 معرفی شد. با این حال، به عنوان اولین همکاری جیلی و رنو، بیش از چند پانل بدنه در معرض دید قرار دارد.

رنو کولئوس محبوب ایرانیان، لباس چینی به تن کرد /عکس

جلو دارای یک مشبک مشبک و ورودی هوای جدید با چراغ های LED است. از سوی دیگر، قسمت عقب با تغییرات جزئی در قسمت جلو و دریچه عقب به روز شده است.

رنو کولئوس محبوب ایرانی ها لباس چینی پوشید / عکس

این شرکت همچنین طراحی Esprit Alpine، پرچمدار سری Grand Koleos را به نمایش گذاشت. این خط با سازهای آبی، نشان آلپاین روی روکش ها و رینگ های آلیاژی 20 اینچی منحصر به فرد متمایز می شود. فضای داخلی با تم تیره و دوخت آبی و آلکانترا تزئین شده است. تمام تریم ها دارای صفحه نمایش سه گانه 12.3 اینچی جیلی هستند که بیشتر داشبورد را پوشش می دهد.

رنو کولئوس که در بین ایرانیان محبوبیت دارد، لباس چینی پوشیده بود

رنو گرند کولئوس دارای طول 4780 میلی متر (188.2 اینچ) و فاصله بین دو محور 2820 میلی متر (111 اینچ) است. این ابعاد آن را بزرگتر از نسل قبلی کولئوس و شاسی بلندهای آسترال و اسپیس برای اتحادیه اروپا می کند. فضای داخلی به طور انحصاری در پیکربندی پنج صندلی موجود است.

رنو کولئوس محبوب ایرانی ها لباس چینی پوشید / عکس

مانند برادر چینی خود، جیلی Xingyue L، رنو گرند کولئوس از معماری CMA استفاده می کند که توسط ولوو XC40 و چندین مدل جیلی و Lynk & Co نیز استفاده می شود. در زیر کاپوت، گزینه هایی برای قدرت بنزینی و هیبریدی وجود دارد.

رنو کولئوس که در بین ایرانیان محبوبیت دارد، لباس چینی پوشیده بود

مدل هیبریدی دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و دو موتور الکتریکی است که در مجموع 242 اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی وجود دارد که 208 اسب بخار قدرت تولید می کند. در هر دو حالت، نیرو به محور جلو منتقل می‌شود و مدل بنزینی نیز گزینه تمام چرخ متحرک را ارائه می‌کند.

رنو گرند کولئوس از پاییز امسال در کره عرضه خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست رنو قصد دارد این مدل را به بازارهای دیگر ارسال کند یا خیر.

منبع: ماشین های سواری

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رنو کولئوس محبوب ایرانیان، لباس چینی به تن کرد /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رنو کولئوس محبوب ایرانیان، لباس چینی به تن کرد /عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه