رضایی:جلوی رژیم صهیونیستی گرفته نشود به عربستان وعراق حمله می کند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

رضایی:جلوی رژیم صهیونیستی گرفته نشود به عربستان وعراق حمله می کند - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی سردار سرلشکر محسن ریزایی شامگاه پنجشنبه در اجلاسیه شهدای لشکر ۱۹ فجر فارس با بیان اینکه دشمن به دنبال فتنه گری در ایران است با اشاره به برگزاری نماز جمعه شریف نصر تهران اظهار داشت: فتنه انگیزی در ایران وجود دارد. و گفت: این نماز با برنامه ریزی مقام معظم رهبری و در اوج رشادت اقامه شد و با این دعا توطئه دشمنان قسم خورده ایران خنثی شد.

وی به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: میادین نفت و گاز و این مسیر نفتی در تنگه هرمز منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و دشمن شد. سعی کرد با برافروختن جنگ شروع به جنگ کند. تیراندازی کنید و از همسایگان کشور برنده شوید تا به این ثروت بزرگ برسید.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از سال ها استعمار و عقب ماندگی شکل گرفت گفت: دشمن در اوایل انقلاب فکر می کرد که چون ارتش ایران درست سازماندهی نشده و سپاه پاسداران تیپ و ارتش یکپارچه ندارد. بنابراین دشمنان ایران در این تفکر بودند. کار تمام شد اما جوانان ایران هیجان زده هستند که کل کشور به ویژه استان فارس نگذاشتند تاریخ دوباره تکرار شود و در دفاع مقدس موفق شدند.

عضو هیئت ترویج در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر جلوی رژیم صهیونیستی گرفته نشود به عربستان و عراق حمله خواهند کرد گفت: اسرائیل بزرگترین جاسوس جهان است و این رژیم کودک کش موفق شده است. کشتن بیش از 45000 زن کودک و انسان بی گناه در غزه با حمایت آمریکای جنایتکار و جاسوس و نسل کشی فلسطین با تمام قوا.

فرمانده سابق سپاه در ادامه سخنان خود به اجرای عملیات یکم و دوم «سوزا بورومت» اشاره کرد و گفت: این عملیات بیشتر برای قدرت نمایی بود اما ایران قدرتمند به دنبال جنگ نبود. فتنه ها را خنثی می کند

رضایی تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی توقف ندای آزادی و آگاهی در جهان است و این توطئه علیه تمام جهان را با جدیت دنبال می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رضایی:جلوی رژیم صهیونیستی گرفته نشود به عربستان وعراق حمله می کند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رضایی:جلوی رژیم صهیونیستی گرفته نشود به عربستان وعراق حمله می کند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه