رسانه از مولفه‌هایی قدرت در کشورها است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

رسانه از مولفه‌هایی قدرت در کشورها است - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، مرتضی شهامی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری زنجان اظهار داشت: رسانه ها در هر کشوری یکی از عوامل قدرت محسوب می شوند.

وی همچنین گفت: با وجود تلاش های ارتباطی، در شکل، محتوا و نحوه نگارش اخبار به دانشگاه ها و تولیدات علمی در روژاوا وابسته هستیم و باید در جهت بومی سازی این روش ها گام برداریم.

معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار زنجان تصریح کرد: بر خلاف تصور قدرت نظامی و حتی اقتصاد، ابزار قدرت رسانه ها نیستند، بلکه رسانه ها هستند.

وی ادامه داد: رسانه های غربی جای ظالمان و ظالمان را عوض می کنند و آنها را برای جنایتکاری که خون و خاک فلسطین را به ارمغان آورد، تشویق می کنند.

شاهامی با اشاره به اینکه عده ای پول، عده ای اسلحه و برخی قلم دارند، گفت: نتیجه این است که قلم از سایر مولفه ها بالاتر است و خبرنگاران پرچمدار این گرایش ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه جامعه با مدیران جامعه ارتباطات موثرتر است، تصریح کرد: نقش رسانه ها و خبرنگاران مهم است و قدرت آن می تواند جامعه را به سمت توسعه سوق دهد.

مدیرکل فکری و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران زاییده متن مردم هستند و سعی در تقویت کاستی های جامعه دارند و می توانیم ایرانی سربلند را تجربه کنیم.

اسگر حاج علی اکبری با بیان اینکه در این جشنواره جشنواره های ارتباطی برگزیده قصه گویی خدماتی، حوضه و دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و بنیادهای خبری تجلیل می شود، گفت: همزمان با برگزاری مراسم روایت خبری برگزار شد. در دومین سفر شهید کومار به زنجان 58 کار انجام شد.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه جشنواره حماسه پیشوازی مربوط به رویداد انتخابات ریاست جمهوری و مجلس است، گفت: دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و مراکز خبری از مرداد ماه سال 1403 آغاز به کار کرد و به 349 اثر از 61 خبرنگار جوایزی اهدا شد. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رسانه از مولفه‌هایی قدرت در کشورها است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رسانه از مولفه‌هایی قدرت در کشورها است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه