رزمایش بررسی مسیر پروتکشن در سیستم های انتقال استان

رزمایش بررسی مسیر پروتکشن در سیستم های انتقال استان

به گزارش خبرگزاری نارنجی از استان سمنان، مهندس ورامینیان در این رزمایش گفت: پایداری شبکه و عدم قطعی ارتباطات استان از اهداف مهم انتخابات پیش رو است و در این راستا آزمون انجام شد. منقطع. راه حفاظت از شهر انجام شده است».

مدیر ارتباطات سیار استان سمنان بیان کرد: این رزمایش با هدف حفاظت از سامانه و خطوط حمل و نقل به گونه ای است که در صورت قطع شدن یکی از محورهای مواصلاتی استان می توان مسیر جایگزین در استان ایجاد کرد. مدار در زمان واقعی

وی در پایان این رزمایش نتیجه این عملیات را مناسب خواند و گفت: خوشبختانه با آزمایش راه پدافندی بین شهرستان ها، ترافیک مربوط به راه ارتباطی شاهرود، دمقان و سمنان خوب است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رزمایش بررسی مسیر پروتکشن در سیستم های انتقال استان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رزمایش بررسی مسیر پروتکشن در سیستم های انتقال استان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه