راه رییس جمهور شهید در خدمت به مردم ادامه دارد

راه رییس جمهور شهید در خدمت به مردم ادامه دارد

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: راه رییس جمهور شهید در خدمت به مردم و انجام کار جهادی و دلسوزانه برای کشور ادامه دارد.

به گزارش نارنجی، عباس مسجدی سخنگوی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز یکشنبه 15 خردادماه در مراسم تکریم و تقدیر از رییس این نهاد گفت: سازمان پزشکی قانونی علیرغم خدمات تخصصی، وظایف و مسیولیت های فراوانی که دارد، از ردیف اعتبارات چندان مناسبی برخوردار نیست، اما این موسسه در سال های گذشته و با رایزنی ها و رایزنی های فراوان، برای اولین بار از هییت امنای خارجی موفق شده است، که برکات زیادی از مجموعه پزشکی قانونی دارد و کشور را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه استفاده از تابلوی تامین ارز باعث شد تا سازمان پزشکی قانونی 10 سال فقط در حوزه آزمایشگاهی جلو برود، از حذف این ردیف در بودجه امسال این سازمان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امسال سال 1396 ردیف مربوط به تامین ارز از بودجه سازمان حذف شد که در کنار کمبود اعتبارات، سازمان را با مشکلات جدی در تامین تجهیزات و لوازم مواجه خواهد کرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: نبض محرک نظام های اداری، نظام مالی است و می تواند در توسعه و اجرای اهداف سازمان بسیار موثر باشد، به عبارت دیگر، اگر نظام مالی به درستی عمل کند، مسیر شفاف و قانونی کل سیستم به درستی کار خواهد کرد و به اهداف خود خواهد رسید.

مسجدی با بیان اینکه فضای برادری در موسسه پزشکی قانونی برای پیشرفت کار وجود دارد، اظهار داشت: خوشبختانه در 5 سال اخیر پزشکی قانونی کشور با وجود سختی ها و مشکلات فراوان به ویژه در حوزه مالی، این گونه نیست. یک ماموریت یا یک برنامه فرماندهی، کار لغو یا به تعویق نیفتاده است که نشان از مدیریت صحیح منابع و همکاری و همدلی همگان برای دستیابی به اهداف سازمانی دارد.

مسجدی در بخشی دیگر از سخنان خود شهادت سردار مردمی و جهادگر شهید رییسی و یاران باوفایش را تسلیت گفت و گفت: حضور پربرکت ایشان به فرموده مقام معظم رهبری همیشه مایه آرامش کردستان است. مردم. اگرچه امروز شهید رییسی را از دست دادیم، اما راه خدمت به مردم و کار جهادی و دلسوزانه برای کشور ادامه دارد.

وی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر این شهدا اشاره کرد و گفت: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رییسی و یارانش فراتر از انتظار بود که نشان از حال و وفای فراوان مردم دارد. مردم ایران در سال های رهبری شهید رییسی خدمات ارزنده ای در این کشور داشتند.

وی بیان کرد: حتی کسانی که پیش از این به ناحق به رهبر شهید اهانت کرده بودند، در مراسم تدفین وی شرکت کردند و طلب مغفرت کردند و وفاداری خود را به این شهید بزرگوار نشان دادند که نشان می دهد رهبر شهید همه ملت ها یکی و یکپارچه است مهربانی و غیرت برای شادی و سربلندی ایران و شادی همه مردم.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بدون شک افرادی که در دوران مسیولیت خود خوب کار می کنند، پس از فوتشان به یادگار خواهند ماند و رهبر شهید از جمله کسانی بود که در گزارش خود نمره قبولی گرفتند. حضور میلیونی مردم در مراسم وداع او به خوبی این را ثابت کرد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه رییس جمهور شهید در خدمت به مردم ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه رییس جمهور شهید در خدمت به مردم ادامه دارد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه