راه حل خروج از تله سوخت، گران کردن بنزین نیست

راه حل خروج از تله سوخت، گران کردن بنزین نیست

وزیر صامت گفت: ما در تله سوخت هستیم و راه حل این تله این است که بنزین را گران نکنیم، خودروها را برقی کنیم.

به گزارش نارنجی، عباس الیبادی در پنجمین رویداد دانش بنیان که با محوریت بوم شناسی خودروهای برقی برگزار شد، اظهار کرد: خودروهای برقی یک ضرورت ملی و بین المللی و یک ضرورت است که باید ادامه یابد.

وی همچنین گفت: در دام سوخت گرفتار شده ایم و راهکار افزایش قیمت بنزین اکنون عملی نیست. شاید امکان افزایش تدریجی قیمت بنزین وجود داشت اما اکنون قیمت بنزین 2500 تا 3000 تومان است. در شهرها نیز وضعیت آلودگی رو به افزایش است. بنابراین از نظر اقتصادی و زیست محیطی به بن بست می رسیم.

وزیر امنیت خاطرنشان کرد که اکنون راه حل این مشکل خودروی برقی است و امکان پذیر است، اما بعداً ممکن است راه حل های دیگری ارایه شود. و دانشمندان راه حل مفیدی ارایه کرده اند. همچنین از تمامی دانشگاه ها خواستیم در این اقدام شرکت کنند. این حرکت علمی و اقتصادی است و ما باید راه حل علمی پیدا کنیم به امید اینکه بتوانیم خودروهای برقی ما را به تمام دنیا صادر کنیم.

وی در پایان گفت: تولید به تنهایی مهم نیست بلکه تولید با ارزش افزوده مهم است. اصولاً تولید ناب و تولید با ارزش افزوده مهم است و مهندسی باید تقویت شود.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه حل خروج از تله سوخت، گران کردن بنزین نیست" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه حل خروج از تله سوخت، گران کردن بنزین نیست"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه