راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده باش ماموران پلیس

راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده باش ماموران پلیس

راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده باش ماموران پلیس

سخنگوی فراکا اعلام کرد: راهپیمایی 22 بهمن با امنیت کامل در سراسر کشور آغاز شده و پلیس مسیولیت امنیت آن را بر عهده دارد.

سردار صید منتظر مهدی در گفت وگو با نارنجی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن. وی در این خصوص گفت: پلیس از مدت ها قبل اقداماتی را برای تامین امنیت راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای سراسر کشور با استفاده از توان نیروهای متخصص پلیس آغاز کرده است که در نتیجه این اقدامات این راهپیمایی با موفقیت همراه بود. با حضور ماموران و امنیت کامل آغاز شد.

سخنگوی فارک با بیان اینکه هیچ مشکلی راهپیمایی 31 اسفند در ایران را تهدید نمی کند و کشور در امنیت کامل است، گفت: آمادگی های لازم نیروی انتظامی وجود دارد و استقرار آنها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. همانطور که گفتم پلیس حرفه ای برای امنیت راهپیمایی درگیر است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس انجام اقدامات ترافیکی در راهپیمایی های 22 بهمن در سراسر کشور است.

منتظر مهدی درباره اقدامات پلیس در راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: پلیس علاوه بر تامین امنیت راهپیمایی و سازمان های راهنمایی و رانندگی، با افتتاح چندین راهپیمایی به مردم عزیز و راهپیمایان خدمات، مشاوره و کمک رسانی کرد. غرفه ها

سخنگوی فراکا همچنین گفت: علاوه بر حضور ماموران، تمامی کارهای پلیسی مستمر توسط رده های مختلف پلیس و پلیس حرفه ای انجام می شود و هم اکنون همکارانم در تامین امنیت این مراسم مشارکت دارند. کشور، پلیس در راه است، در جاده ها، مرزبانان برای تامین امنیت در مرزها و … مستقر هستند. در نتیجه این اقدامات، امروز ایران عزیز ما در امنیت کامل است.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده باش ماموران پلیس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده باش ماموران پلیس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه