راننده نیسان له شده از زیر کامیون سالم بیرون آمد!

به گزارش نارنجی، در یک تصادف شدید با وجود اینکه وزن ضربه بسیار زیاد بود و فشار زیادی به ستون های خودرو وارد شد، سرنشین هوا را ترک می کند که همه به درستی و به موقع عمل کردند. امن ترین راه

راننده نیسان له شده از زیر کامیون سالم بیرون آمد!

نیسان سانی 2023 یک سدان اقتصادی است که سابقه منحصر به فردی در این بخش دارد و در ژاپن، هند و سایر نقاط آسیا و همچنین مکزیک تولید می شود. Sunny 2023 در دو تیپ بدنه سدان و هاچ بک عرضه می شود.

مقاومت شگفت انگیز خودروی وارداتی در بازار ایران زیر تریلر! / عکس و فیلم

سانی 2023 با موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر عرضه می شود که 118 اسب بخار قدرت و 149 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به گیربکس دستی پنج سرعته یا گیربکس اتوماتیک CVT متصل می شود.

فیلم این تصادف در «مقاومت غافلگیرکننده و غافلگیرکننده خودروی وارداتی در بازار ایران زیر تریلر! مشاهده گردید

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راننده نیسان له شده از زیر کامیون سالم بیرون آمد!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راننده نیسان له شده از زیر کامیون سالم بیرون آمد!"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه