درگیری صوری برای سرقت خودرو در تهران

درگیری صوری برای سرقت خودرو در تهران

رئیس دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با برخورد ساختگی اقدام به سرقت خودرو کرده بود، خبر داد.

به گزارش نارنجی، سرهنگ محمد افشار درباره جزئیات این خبر گفت: با تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و گزارش یک فقره سرقت یک دستگاه خودرو سواری پژو 207 در جاده سولقان، ماموران مرکز پلیس 142 کن. آنها برای بررسی به محل اعزام شدند و پس از بررسی موضوع متوجه شدند سارقان با راننده خودرو 207 درگیر شدند و با پیاده شدن راننده از خودرو بلافاصله یکی از آنها خودرو را به سرقت برد و متواری شد. محل دو همدست دیگر این سرقت نیز با خودروی خود از محل متواری شدند.

وی همچنین گفت: ماموران بلافاصله با ایجاد ایست ترافیکی و اجرای طرح مهار در میدان بهاران اقدامات خود را برای دستگیری سارقان آغاز کردند و پس از دقایقی خودرو مسروقه را کشف کردند. این سارق به محض مشاهده ماموران به قصد تخریب به سمت مامور و یک دستگاه خودرو شتافت و سپس به سرعت از محل خود متواری شد و سپس به تعقیب و گریز بین پلیس و متهم پرداخت.

رئیس دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه سخنان خود گفت: ماموران پلیس با دستور ایست و در نهایت با اجرای قانون بکارگیری سلاح موفق به توقف خودرو شدند و متهم را دستگیر و به . ایستگاه پلیس

میانجی با اشاره به سوال متهم دستگیر شده در کلانتری گفت: پس از انتقال متهم و خودرو به کلانتری، متهم به جرم خود اعتراف کرد و گفت که راننده یک دستگاه خودرو پراید بوده است. دو نفر از همکارانش به سولگان رفته و با درگیری ساختگی با صاحب یک دستگاه خودرو سواری پژو 207، وی را از پشت فرمان بیرون آورده و سپس در حین درگیری به سمت خودرو رفته و آن را سرقت کردند.

رئیس دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از برخورد مظنون به راننده خودرو و تعدادی از شهروندان در حین فرار و مجروح شدن شدید آنها خبر داد و گفت: تعدادی از متهمان به بیمارستان و سایر شکات و جرایم احتمالی منتقل شدند. شناسایی شدند. و دستگیر شدند.» شرکای این متهم نیز در دستور کار پلیس قرار دارند.

افشار با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده کامل روانه دادسرا شد، خاطرنشان کرد: در صورت وقوع چنین حوادثی از درگیری خودداری کنند و هنگام پیاده شدن از خودرو و پس از برداشتن کلید خودرو را برای مدتی خاموش کنند. برای جلوگیری از سرقت درب را قفل کنید.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درگیری صوری برای سرقت خودرو در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درگیری صوری برای سرقت خودرو در تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه