دانشگاه‌ها نقش بسزایی در تقویت ارتباطات و تعاملات اجتماعی دارند

رضاپور:

دانشگاه‌ها نقش بسزایی در تقویت ارتباطات و تعاملات اجتماعی دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر خاطرنشان کرد: دانشگاه ها نه تنها مرکز آموزش و پرورش هستند، بلکه مرکز تبادلات اجتماعی و فرهنگی نیز هستند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری نارنجی، علی رضاپور، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان شبستر که به مناسبت خبرنگاری و خبرنگاری برگزار شد، به این مهم توجه کرد. روزی که برای روزنامه نگاران و روزنامه نگاران شناخته شده است. اهمیت و تاثیر این دانشگاه را در توسعه منطقه عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر اتفاق خوبی در این شهرستان است.

وی همچنین گفت: در دوره پس از رنسانس جوامع دانشگاه می سازند و دانشگاه ها شهرها را می سازند و هدایت می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر به تاسیس این دانشگاه در سال 67 اشاره کرد و گفت: این واحد دانشگاهی با قدمت 37 ساله خود نقش بسزایی در توسعه علمی و اجتماعی این شهرستان داشته است.

دانشگاه ها نقش مهمی در تقویت ارتباطات و تعاملات اجتماعی دارند

رضاپور تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با تربیت نیروهای متخصص و فداکار به عنوان نیروی توسعه علمی و فرهنگی شهرستان شبستر فعالیت کرده است و امید است با ادامه این روند در آینده شاهد رشد و توسعه بیشتری باشیم. .

وی به نقش دانشگاه در تقویت روابط اجتماعی و روابط اجتماعی اشاره کرد و گفت: دانشگاه ها نه تنها مرکز آموزش و پرورش هستند، بلکه مرکز ارتباطات اجتماعی و فرهنگی نیز هستند و این ارتباط بین دانشجو و معلم موجب تبادل افکار می شود. بستر مناسبی را برای ساختن نوآوری و تحقیقات کاربردی به ارمغان می آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر بر اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف مهم ما تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و اقشار مختلف جامعه است که با این رویکرد می توان دانشجویان را برای ورود مستقیم به بازار کار و تحصیلات آکادمیک برای حل مشکلات واقعی جامعه آماده کند.

رضاپور ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاری ها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر بهترین نقش را در توسعه شهرستان شبستر ایفا کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه‌ها نقش بسزایی در تقویت ارتباطات و تعاملات اجتماعی دارند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه‌ها نقش بسزایی در تقویت ارتباطات و تعاملات اجتماعی دارند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه