خون شهید رییسی رسانه او شد

خون شهید رییسی رسانه او شد

«خون پاک ارتباط شهید شد. مهمترین رسانه اسلام خون شهداست. خون شهدا اسلام را زنده کرد. خون شهید رییسی وسیله او شد و به اذن خداوند اجر اخلاصش این خواهد بود که از این پس به برکت شهادتش بیش از پیش زنده باشد.

به گزارش نارنجی، احسان صالحی، رییس سازمان رسانه و فرهنگ ایران نوشت:

«دلیل میلیون ها مریدان تهران، عشق بیش از حد تبریز و قیام قم و امروز رسوایی بیرجند و مشهد چیست؟ چه شد آن تخریب ها و تهمت هایی که به سید ابراهیم رییسی کردند، این همه محبت در دل مردم رشد کرد؟

در این 3 سال یامین و یاشار بسیج نشدند که به او توهین و بی احترامی کنند؟ آیا این همان چیزی نبود که روز و شب را با روسا شوخی می کردند؟ آیا اتاق های عمل روانی برای منزوی کردنش فعال نشده بود؟ مگر دور هم ننشستند و برنامه ریزی نکردند که نیروی اصلی مبارزه با فساد است، ما باید نقطه ضعف او را قوت او قرار دهیم؟ پس این آتش عشق از کجا در دل مردم آمده است؟ چه شد که از چشم مردم دور نماند و در دلشان ماند؟ چه شد که یک دوره خدمت نکرد و رییس جمهور شهید و جاویدان ایران شد؟

پای پیرمرد در تشییع جنازه اش چه شد، تنه ای کسل کننده که تمام رشته های درهم ویرانی او را پنبه کرده بود؟ همه اینها معجزات صداقت بود. معجزه اخلاص مردی که نفس خود را کنترل کرده بود و بر منیت او بود. مردی که مسیولیت و مدیریت خود را افزایش داد، نفس خود را بیشتر سرکوب کرد. وی در هر پست مدیریتی خود در 8 سال گذشته از آستانه قدس گرفته تا دادگستری و ریاست جمهوری، فرهنگ سازمانی آن نهادها را به نفع مردم به کلی تغییر داد. هر چه محبوب تر می شد، متواضع تر می شد.

صداقت او او را قوی و آماده برای کارهای بزرگ کرد. غیبت رییس جمهور شهید ما را ناراحت کرد. ما از درک حکمت واقعه درمانده ایم، اما دو نشانه که ممکن است در حکمت واقعه گنجانده شود، پیش روی همه ماست. خدا را شاکر است که در مقطع زمانی و مکانی زندگی می کنیم و نفس می کشیم که توفیق درک اسطوره های بی بدیل تاریخ شیعه یعنی خمینی و خامنه ای عزیز و یارانشان مانند شهید سلیمانی و شهید را دیده ایم. رییس هییت مدیره.

در دنیایی مملو از وحشیگری و نیرنگ که رهبران فاسد هزاران کودک بیگناه غزه را بی رحمانه و بی شرمانه به قتل می رسانند، شاگردان برحق مکتب خمینی بزرگ پاکی و خدمت را در سطح مدیریت به نمایش می گذارند. آنها به قدرت برای همه پایان می دهند

حکمت دیگر واقعه می تواند جلال معجزه اخلاص باشد; خداوند به گناهان در دنیا و آخرت پاداش می دهد. وفاداری شهید رییسی دلیل دیگری بر این بود که عزت دست خداست.

خون پاک شهید رسانه شد. مهمترین رسانه اسلام خون شهداست. خون شهدا اسلام را زنده کرد. خون شهید رییسی وسیله او شد و به اذن خداوند اجر اخلاصش این است که از این پس و به برکت شهادتش بیش از پیش زنده باشد که خدمات و برکاتش برای اسلام و ایران باشد. تمام نمی شود در پرده نفرت و حسادت پنهان شو

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خون شهید رییسی رسانه او شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خون شهید رییسی رسانه او شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه