حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشور را به نمایش می گذارد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشور را به نمایش می گذارد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشور را به نمایش می گذارد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، حجت الاسلام تهها توکلی صبح شنبه در دیدار با اصحاب رسانه اظهار داشت: ایشان در بیانات رهبر مهم انقلاب نقش داشتند. اینفلوینسرها بیان شد که افکار عمومی اعم از رسانه ها و خبرنگاران با ارتباط و اتحاد می توانند نقش بیشتری در انتخابات ایفا کنند.

وی به نقش آفرینی مشارکت پرشور مردم در اداره کشور اشاره کرد و گفت: باید در انتخابات آینده 20 اسفند شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی بیان کرد: ارتباطات موثرترین ابزار برای تاثیرگذاری بر اقشار مختلف مردم است و جایگاه ویژه ای در بین مردم دارد و می تواند با تمام توان مردم را به حضور در پایگاه های رای دعوت کند.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد: باید از مردم برای انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی دعوت شود.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه از سال گذشته تمامی یگان های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه جهاد فعال بوده اند، اظهار داشت: بسیج رسانه، سازندگی، بسیج فرهنگی و هنری و روابط عمومی در بین نیروهای سپاه اسلام. سپاه پاسداران به سطح جهانی رسیده است پیگیری کنید. چارچوب تبیین جهاد، ایجاد امید و مشارکت جدی.

وی آشکار کرد: آمادگی مردم در 22 بهمن و قبل از آن، مشارکت مردمی در استقبال از رییس جمهور و شرکت در هفته وحدت، نشان از حضور مستمر مردم در همه عرصه ها دارد و دشمن از این اهمیت هراس دارد زیرا. مشارکت عمومی را می بیند.

مردم کرد به دین و کشور خود غیرت دارند

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه به ارتش بیت المقدس کردستان یادآور شد: مردم کرد مردمی غیور هستند که برای دین و کشور خود تلاش می کنند و این مهم ثابت شده است.

حجت الاسلام توکلی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای عزت و ارزش است اما همه ما در قبال این ارزش مسیولیم و هرکس به اندازه توان خود باید نقش خود را ایفا کند.

وی بیان کرد: امسال در استان کردستان چهار همایش موثر طلاب و روحانیون در زمینه تبیین و همکاری جهادی برگزار کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: جمهوری اسلامی و نظام مقدس راهبرد دارد و رهبر ما شرکت در انتخابات است و این راهبرد دشمن است. برای کاهش مشارکت

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حضور در انتخابات را هم حق و هم تکلیف دانسته اند، خاطرنشان کرد: حق به معنای مشارکت در تعیین سرنوشت، آزادی و زندگی کشور است. بالاخره کار بر سر اطاعت از اوامر رهبری و حفظ امنیت کشور است که بی شک موجب ارتقای ضریب امنیت کشور می شود.

نماینده رسمی فرماندهی معظم کل قوا در سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز گفت: حضور گسترده در انتخابات موجب ایجاد صلابت و تثبیت امنیت می شود. طولانی تر او دشمنان را شکست خواهد داد.

حجت الاسلام توکلی تاکید کرد: مردم در انتخابات اسفندماه امسال به افرادی با انرژی و برنامه های جدید رای دهند که بتوانند به حل مشکلات کشور و ارتقای پایگاه و قدرت مذاکره ایران کمک کنند. میل بالا برگرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشور را به نمایش می گذارد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشور را به نمایش می گذارد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه