حسینی: با شکست سپاهان اتفاق خاصی نیفتاده است/ دو بازی دیگر تا بازی با پرسپولیس داریم+فیلم

حسینی: با شکست سپاهان اتفاق خاصی نیفتاده است/ دو بازی دیگر تا بازی با پرسپولیس داریم+فیلم

دروازه بان تیم استقلال گفت: بازی فوق العاده ای از سپاهان بردیم اما اتفاق خاصی نیفتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، سیدحسین حسینی پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان گفت: خدا را شکر که توانستیم در بازی 6 امتیازی پیروز شویم، همه اعضای تیم این را ببریم. موفقیت بزرگ کار زیادی را طلب کرد.

وی در خصوص موقعیت خوبی که در نیمه دوم از سپاهان گرفت، گفت: از همه بچه ها تشکر می کنم. این موفقیت حاصل تلاش همه بچه های تیم است. بازی خوبی را بردیم اما اتفاق خاصی نیفتاد. باید برای جام حذفی و بازی های دیگر آماده شویم. باید بازی به بازی پیش برویم تا به آنچه می خواهیم برسیم.

دروازه بان تیم استقلال با بیان اینکه اگر تیمش 2 هفته دیگر مقابل پرسپولیس پیروز شود، گام مهمی به سمت قهرمانی برداشته می شود، تصریح کرد: دو بازی پیش روی پرسپولیس داریم. تمرکز ما روی بازی با مس رفسنجان است، به اذن خدا قدم به قدم به آنچه خدا می خواهد پیش می رویم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسینی: با شکست سپاهان اتفاق خاصی نیفتاده است/ دو بازی دیگر تا بازی با پرسپولیس داریم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسینی: با شکست سپاهان اتفاق خاصی نیفتاده است/ دو بازی دیگر تا بازی با پرسپولیس داریم+فیلم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه