جوابیه اداره برق درباره انتشار یک خبر

جوابیه اداره برق درباره انتشار یک خبر

به گزارش خبارآنلاین، امروز ششم تیرماه 1403 در پی درخواست شهروندان منطقه 22، خبری با عنوان «حدود 12 ساعت قطعی برق ساکنان غرب تهران/ هائیتی» در خبار منتشر شد. خبرگزاری آنلاین.

مدیریت کهرب تهران در رابطه با این خبر پاسخی را برای این خبرگزاری ارسال کرده است که در ادامه تقدیم می شود.

مدیر کل خبرگزاری نارنجی

سلام

من با احترام به اخبار منتشر شده در آن خبرگزاری در روز شنبه بازگشتم. در تاریخ 6 دی ماه 1403 با عنوان «حدود 12 ساعت قطعی برق برای ساکنان غرب تهران» پاسخ این شرکت به شرح زیر ارسال شد. لطفا جهت ارسال پاسخ در همین قسمت سفارش دهید.

شبکه برق شهر تهران کاملاً پایدار است و قطعی برق مذکور در شهر چیتگر مربوط به شبکه داخلی و خصوصی یکی از دکل های آن منطقه بوده و ارتباطی با شبکه توزیع برق شهر تهران ندارد. . گفتنی است با تلاش نیروهای برق پایتخت و حمایت مشترکین تهرانی، شبکه برق تهران با وجود گرمای بی سابقه هم اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوابیه اداره برق درباره انتشار یک خبر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوابیه اداره برق درباره انتشار یک خبر"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه