جنایات وحشیانه صهیونیست ها در غزه، نه از روی قدرت نمایی که از سر استیصال و درماندگی آنهاست

جنایات وحشیانه صهیونیست ها در غزه، نه از روی قدرت نمایی که از سر استیصال و درماندگی آنهاست

جنایات وحشیانه صهیونیست ها در غزه، نه از روی قدرت نمایی که از سر استیصال و درماندگی آنهاست

رییس دادگستری گفت: بی شک انتقام شهیدان زاهدی و حاجی رحیمی و همرزمان دلاورشان گرفته خواهد شد و این انتقام انتقام مناسبی خواهد بود و دل های مومنان را التیام می بخشد و ما هیچ شکی نداریم. در این رابطه.”

به گزارش نارنجی از پایگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اکیعی چهارشنبه شب با حضور در منزل رهبر معظم و سرافراز اسلام شهید محمدهادی هجیرهیمی در جنوب تهران حضور یافت. مجاهد ضمن تسلیت به خانواده شهید، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

رییس دادگستری در این دیدار از برگزاری مراسم عزاداری و عزاداری شهادت سرلشکر رشید اسلام شهید محمدهادی هژیرحیمی برای خانواده محترم این شهید خبر داد و گفت: شهیدان زاهدی و هجیرهیمی و همرزمان و رزمندگانشان در آن روز. روز با شهادت امیر المومنین علی (ع)، صهیونیست های قاتل به آرزوی دیرینه خود برای شهادت رسیدند و مزد تلاش مستمر خود را در عرصه های عدالت و بی عدالتی دریافت کردند. خداوند به ما توفیق دهد که پاسدار خون پاک این شهدا و همه شهدای اسلام و انقلاب و دفاع مقدس و پاسداری باشیم.

رییس قوه قضاییه با اشاره به حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت 7 تن از پاسداران عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: به اذن الهی شهیدان زاهدی و حاجی رحیمی و اخیر انتقام شهدا گرفته شده است دوستان نظامی آنها نجات می یابند و این انتقام انتقامی مناسب است و دلها را شفا می دهد، آنها ایمان می آورند و ما در این شکی نداریم.

رییس دادگستری با بیان اینکه جنایات صهیونیست ها در غزه نادر و در تاریخ بی سابقه است، گفت: صهیونیست ها در 6 ماه گذشته انواع جنایات را در غزه مرتکب شده اند. این افراد ارزشی برای موازین اخلاقی و قواعد اجباری و بندهای قراردادهای بین المللی قایل نیستند و در زیر سایه سکوت شوراهای بین المللی به نام حقوق بشر به راحتی نسل کشی و کشتار کودکان غزه را انجام می دهند. و از بیمارستان تا مسجد، کلیسا و ساکنان آنها به کسی رحم نمی کنند.

محسنی اکیایی خاطرنشان کرد: جنایات وحشیانه و ظالمانه صهیونیست ها در غزه و اقدامات جنون آمیز آنها در منطقه به خاطر قدرت آنها نیست، بلکه به دلیل عجز و درماندگی آنهاست. اکنون نفرت و نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی در حال افزایش است و بخشی از این نفرت در روز قدس نمایان خواهد شد. بدون شک روز قدس امسال متفاوت و باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: بدون شک رژیم غاصب و موقت صهیونیستی امروز در ضعیف ترین وضعیت قرار دارد و این کیک خانه ضعیف به زودی ویران و ویران خواهد شد. صهیونیست ها که خود را کارآمدترین ارتش جهان می دانستند و بر سلاح های مدرن و کشتار جمعی آمریکا تکیه می کنند، اکنون در نوار غزه دچار مشکل شده اند و قدرت و قدرت مجاهدین فلسطینی در غزه مظلوم و مقاوم این جنایتکاران را دفن کرد. پایگاه صهیونیستی تا ابد مقید به نابودی آنها خواهد بود، زیرا جمعه آینده مصادف با روز جهانی قدس، امت اسلامی بیش از سال های گذشته برای مرگ جلادان خون آشام گریه و زاری و گریه و گریه و گریه و زاری خواهند کرد. صهیونیست ها آخرین میخ ها را بر تابوت وجود غیرقانونی و جعلی رژیم صهیونیستی خواهند زد.

رییس دادگستری در این دیدار به ویژگی های شخصیتی و زحمات شهید حاجی رحیمی اشاره کرد و گفت: شهید حاجی رحیمی بعد از انقلاب اسلامی و اصلاً انقلاب اسلامی در راه راست جهاد در راه خدا بوده است. بار. دفاع مقدس و پس از آن و هرگز از پیروزی اسلام و جبهه حق نترسید و در سالهای اخیر داوطلبانه در محور مقاومت برای پاسداری از کرامت اسلام وارد میدان مقاومت شد و علیرغم وجود برای عظمت اسلام با غیرت و جدیت وارد میدان شد.

محسن حاجی رحیمی فرزند شهید محمدهادی حاجی رحیمی نیز در این دیدار گفت: پدرم بعد از شهادت حاج قاسم بیش از گذشته بی تابی می کرد و همیشه از خداوند طلب شهادت می کرد. خودش را دوست نداشت که پس از یک عمر جهاد و مبارزه، به مرگ طبیعی از دنیا رفت.

وی با بیان اینکه شهید حاجی رحیمی در اوج عطوفت و مهربانی بود، اظهار داشت: ایشان همیشه تا پایان دوره خدمت خود به عهدی که با امام راحل بسته بودند، عمل کردند.

فرزند شهید حاجی رحیمی نیز اظهار داشت: شهدای زیادی برای امنیت و پایداری ما جان خود را فدا کرده اند و لازم است مسیولان و مسیولان نظام با تلاش و کار بیشتر قدردان خون پاک خود باشند. تصمیمات درست باعث بهبود وضعیت اقتصادی، معیشت و زندگی مردم می شود.

گفتنی است، روز دوشنبه (23 فروردین) بر اثر حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سردار رشید، متولی دفتر «پاسدار محمدرضا زاهدی» و «پاسدار» محمدهادی” حاجی رحیمی” فرمانده، فرماندهان و فرماندهان دفاع مقدس و مستشاران و افسران عالی رتبه نظامی ایران در سوریه و 5 افسر همراه وی به شهادت رسیدند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنایات وحشیانه صهیونیست ها در غزه، نه از روی قدرت نمایی که از سر استیصال و درماندگی آنهاست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنایات وحشیانه صهیونیست ها در غزه، نه از روی قدرت نمایی که از سر استیصال و درماندگی آنهاست"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه