جلوگیری از ۷ هکتار رودخواری از بستر رودخانه قوشه دگرمان

جلوگیری از ۷ هکتار رودخواری از بستر رودخانه قوشه دگرمان

نارنجی/ سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در راستای اجرای اهداف و سیاست های دادگستری برای جلوگیری از تصرف غیرقانونی اراضی و رودخانه ها هفت هکتار از کف غیرمجاز رودخانه خوشه دگرمان میامی حذف شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری هفتم مهرماه در مجمع قضایی این استان اعلام کرد: گزارش های متعددی مبنی بر تصرف غیرقانونی رودخانه خوشه دگرمان در حوزه قضایی میامی از اهالی آن منطقه دریافت شده است. و به مقامات قضایی آن شهرستان دستور بازدید میدانی و بررسی وضعیت منطقه و پیگیری خواسته های مردم در این خصوص را صادر کرد.

وی تصریح کرد: در نهایت پس از بازدیدها و بررسی های میدانی عملیات آزادسازی و رفع درگیری و تجاوز به رودخانه خان باز شدن کامل دریاچه در سمت غرب و جلوگیری از کشت مکرر یک ولسوالی انجام شد. بیش از هفت هکتار از بستر رودخانه قوشه اصلاح شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: مسئولان قضایی در سراسر استان باید با هدف احیاء و صیانت از حقوق عامه از تضعیف حقوق عمومی جامعه در همه عرصه ها به ویژه تخریب منابع طبیعی و محیط زیست جلوگیری کنند.
وی بر تقویت نظارت از سوی مسئولان مربوطه تاکید و اعلام کرد: برخورد قانونی دستگاه های نظارتی با متخلفان با نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن اجرای کار حائز اهمیت است.
پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلوگیری از ۷ هکتار رودخواری از بستر رودخانه قوشه دگرمان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلوگیری از ۷ هکتار رودخواری از بستر رودخانه قوشه دگرمان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه