جزییات احداث خط 11 متروی تهران اعلام شد

جزییات احداث خط 11 متروی تهران اعلام شد

به گزارش نارنجی، مسعود درشی درباره احداث اخیر خط 11 مترو تهران، این خط را یکی از خطوط اصلی شبکه مترو تهران دانست و گفت: دلیل اهمیت این خط این است که متصل می شود وصل می شود جنوب شرقی تهران به سمت غرب که به زودی روی زمین ساخته می شود.

نارنجی در خبری نوشت: خط 11 مترو به طول 33.5 کیلومتر و دارای 21 ایستگاه، 5 ایستگاه با خطوط ریلی سراسری تهران معاوضه می شود و از مناطق 16، 19، 18 و 3 ایستگاه می گذرد 21 و در منطقه چیتگر به منطقه 22 شهر تهران می رسد.

حقیقت در مسیر خط 11 مترو تهران است و اظهار داشت: این خط از سمت جنوب تقاطع جاده آوینی و آزادراه تهران – ورامین در محدوده سه راه تقی آباد و پس از عبور از معلم شروع می شود. خیابان، به خیابان سپاهیان الخبال می رسد. ، خیابان بیات و میدان شهرری و پس از عبور از میدان شهدای شملو، بلوار کمیل، میدان غیبی و میدان نماز، در بلوار دستواره، وقتی به پارک شاه عبدالعظیم رسیدید، اطراف ایستگاه مترو جوانمرد خواهد بود. از بلوار شهید رجایی می گذرد و در خیابان ناصری به میدان وصل می رسد.

به گفته مدیرعامل متروی تهران، در خیابان بهمنیار با عبور از طاق نمای، مسیر به سمت بزرگراه تندگویان ادامه می یابد و با عبور از این بزرگراه در بلوار شقایق به باغ دانش آموزان اطراف میدان میه و تره بار و جاده به با گذر از پارک مطهری در محدوده شهر شریعتی، پارک شریعتی و بلوار مطهری ادامه می یابد، وارد بزرگراه چیراگی می شود و پس از عبور از یک طاق، وارد بلوار عمرانی در بزرگراه آیت الله سعیدی می شود.

وی تاکید کرد: این خط از بلوار الخدیر، بلوار ابراهیم آباد و میدان ایثار در محله یافت آباد و در امتداد بلوار شهید مهتدی از جاده شهید بروجردی و آزادگان می گذرد و وارد بلوار خلیج فارس و در قسمت آخر جاده خط می شود. خط 11 راه آهن تهران-تبریز و بزرگراه متوسلیان از خیابان تهرانسر می گذرد و ادامه می یابد. در این قسمت از جاده، خط 11 مترو تهران با عبور از میدان کمال الملک و تقاطع بزرگراه آیت الله مهدوی کنی و جاده شهید حجازی به پارک جنگلی چیتگر می رسد.

مدیر متروی تهران گفت: برای خط 11 مترو تهران 21 خروجی اضطراری تک، 5 دریچه بین تونلی و 2 دریچه اضطراری جمعی و 2 نیروگاه فشار قوی پیش بینی شده است. مترو مجتمع انبار و پایانه در منطقه 20 در محدوده تقی آباد و مجتمع پارکینگ شبانه در محدوده چیتگر در نظر گرفته شده است.

وی درباره مشخصات فنی انبار و پارکینگ خط 11 مترو تهران نیز گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده پایانه خط 11 مترو با خط 9 است که وارد جنوب شرقی شهر تهران می شود و در تقی آباد واقع شده است. حوزه این ترمینال در زمینی به مساحت حدود 50 هکتار پیش بینی شده و همچنین در منتهی الیه غرب خط 11 مترو امکان احداث پارک شبانه 4 قطار در قالب تونل زیرزمینی به طول 500 متر دیده می شود. .

وی با اشاره به اینکه خط 11 مترو از طریق 5 ایستگاه تقاطع به خطوط دیگر متصل می شود، گفت: طبق طراحی، خط 11 مترو به خط 6 در میدان شهر ری، یک تقاطع با خط 1 در ایستگاه جوان وجود دارد. مردی به نام کسب. تقاطع با خط 3 در ایستگاه عبدل آباد با خط 8 در خط سیدی در محدوده ایستگاه امامزاده زید و با خطوط 9 و 5 در ایستگاه چیتگر تقاطع خواهد داشت.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات احداث خط 11 متروی تهران اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات احداث خط 11 متروی تهران اعلام شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه