جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی چقدر است؟

جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی چقدر است؟

تردد با خودروی شخصی تخلف رانندگی محسوب و ۹۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

به گزارش نارنجی، از سوم تیرماه بر اساس اعلام محمد مخبر سرپرست رئیس جمهور، میزان جرایم رانندگی که از سال ۱۳۹۵ تغییری نکرده است، افزایش یافته و از این روز به بعد تخلفات رانندگی با نرخ های جدید مجازات می شود. هدف آن کاهش تصادفات و تلفات و افزایش نظم ترافیکی است.

در این میان «حمل مسافر با خودروهای شخصی یا بدون مجوز» یکی از مواردی است که می تواند ایمن سازی ترافیک را مختل کند، امنیت و امنیت مسافران را به خطر بیندازد و حقوق تاکسیرانان مجاز را تضییع کند. در همین راستا قانونگذار این اقدام را تخلف از مهاجرت دانسته و برای آن جریمه در نظر گرفته است.

همچنین جابجایی مسافر با وسایل نقلیه شخصی یا غیرمجاز در کلانشهرها، مراکز استان ها، جاده های بین شهری و مناطق آزاد تجاری- صنعتی ۹۰ هزار تومان جریمه می شود. جریمه این تخلف در سایر شهرها 60 هزار تومان و در روستاها 30 هزار تومان است.

برای مشاهده آخرین آمار سایر تخلفات رانندگی اینجا را کلیک کنید.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی چقدر است؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی چقدر است؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه