جراحی زنده تیروئید نخستین بار درکشور دربیمارستان شمال آمل انجام شد

جراحی زنده تیروئید نخستین بار درکشور دربیمارستان شمال آمل انجام شد

نارنجی/ مازندران عمل جراحی زنده تیروئید همزمان با کنگره تیروئید نوین در بیمارستان شمال آمل با حضور پزشکان متخصص کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نارنجی، این عمل جراحی بر روی خانم میانسال مبتلا به عوارض تیروئید توسط تیم جراحی در اتاق عمل بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل و به صورت همزمان و زنده در سالن کنفرانس این بیمارستان ویژه متخصصان انجام شد. این رشته منتشر شد. جراحی عمومی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل درباره برگزاری این کنگره ملی گفت: در این همایش دو روزه حدود 90 پزشک متخصص جراحی تیروئید از سراسر کشور حضور داشتند.

دکتر ماریا کربلی زاده با تاکید بر اینکه دامنه کار درمانی همواره با هم و مبتنی بر آموزش و پژوهش است، اعلام کرد: هدف نهایی از برگزاری این دوره ها دستیابی به استانداردهای لازم برای ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران، همراهان و شهروندان است .

وی همچنین گفت: بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل یکی از بیمارستان هایی است که از سوی وزارت بهداشت و درمان برای گردشگری سلامت تعیین شده است و به همین منظور سعی در استانداردسازی خدمات درمانی و رفاهی ویژه برای رضایت بیماران دارد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جراحی زنده تیروئید نخستین بار درکشور دربیمارستان شمال آمل انجام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جراحی زنده تیروئید نخستین بار درکشور دربیمارستان شمال آمل انجام شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه