جایگاه‌های ویژه شهرداری برای عرضه‌ دام زنده بهداشتی است؟

جایگاه‌های ویژه شهرداری برای عرضه‌ دام زنده بهداشتی است؟

به گزارش نارنجی، اصغر عطایی در حاشیه بازدید از جایگاه های عرضه دام زنده شهرداری تهران به مناسبت عید سعید قربان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به موقتی بودن جایگاه های عرضه دام زنده به ویژه برای … ممکن است عید قربان و روز عرفه به برخی مشکلات زیست محیطی توجه نشود، مثلاً خون حاصل از ذبح حیوانات زنده در چاه ها، اما باید روند دیگری را طی کرد. برای این موضوع مسائل زیست محیطی که در این مکان ها یافت نمی شود را پیگیری کنید.

ایلانا در خبر خود نوشت: وی همچنین گفت: بدون شک باید برای برخی غرفه ها مثلاً جایگاهی که شهروندان در آن حضور دارند تمهیدات بهتری اندیشیده شود تا گرد و غبار روی جایگاه قرار نگیرد. ”

وی ادامه داد: البته راه اندازی ایستگاه های عرضه دام زنده خدمات خوبی به شهروندان ارائه می کند. در مجموع، این مکان ها برای عملیات هایی که قطعا تمیز نیستند و مسائل زیست محیطی در آنها ذکر نشده است، بسیار مناسب تر هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به حضور دامپزشک از ورود و فروش دام های بیمار به آن مراکز جلوگیری می شود اما در مراکزی که خارج از این روند فعالیت می کنند چنین شرایطی پیدا نمی شود و ممکن است دام های بیمار به شهروندان فروخته شود. در ایستگاه های عرضه دام زنده شهرداری تهران، حیوانات پس از تایید دامپزشکی و ارزیابی های بهداشتی وارد ایستگاه می شوند.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه راه طولانی و طولانی برای ایجاد مکانی کاملاً زیست محیطی و سازگار برای تهیه حیوانات زنده وجود دارد، گفت: نظر ما این است که هزینه ها مربوط به استقرار حیوانات زنده که هر ساله در ایام عرفه و عید قربان انجام می شود، باید برای ایجاد یک محیط سالم، تمیز و کنترل شده که در واقع همه معیارهای ما را برآورده می کند، استفاده شود باید یک مکان مناسب ایجاد شود.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جایگاه‌های ویژه شهرداری برای عرضه‌ دام زنده بهداشتی است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جایگاه‌های ویژه شهرداری برای عرضه‌ دام زنده بهداشتی است؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه