جایزه انجمن فیزیک آمریکا در دستان آزاده کیوانی

به گزارش نارنجی، یکی از جوایز سالانه انجمن فیزیک آمریکا در سال 2024 با حضور Dr. این جایزه به فیزیکدانانی تعلق می گیرد که خارج از محیط دانشگاهی و دانشگاهی در زمینه فیزیک کاربردی و صنعتی فعالیت می کنند.

جایزه انجمن فیزیک آمریکا در دستان آزاده کیوانی

نارنجی نوشت: جایزه امسال به آزاد کیوانی برای توسعه روش های به کارگیری هوش مصنوعی در بخش های مختلف از آموزش گرفته تا تحقیقات سرطان اهدا شد.

به گفته آزاد کیوانی، از جمله فعالیت های فرا دانشگاهی وی که منجر به دریافت این جایزه شد، می توان به تاسیس و مدیریت موسسه آموزشی اشاره کرد که هدف اصلی آن توانمندسازی دانش آموزان با تمرکز بر معلولان در حوزه های علمی و فناوری است.

وی علاوه بر فعالیت های آموزشی، در زمینه علم داده و هوش مصنوعی نیز با تمرکز بر حوزه های بهداشت و پزشکی فعالیت دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، کیوانی همچنین با تولید مدل های مختلف هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی سعی در ایجاد زمینه هایی برای تشخیص زودهنگام انواع بیماری ها از جمله سرطان و بیماری های قلبی دارد.

4747

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جایزه انجمن فیزیک آمریکا در دستان آزاده کیوانی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جایزه انجمن فیزیک آمریکا در دستان آزاده کیوانی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه