جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل

جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل

نارنجی/ سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در خصوص برگزاری چهارمین همایش سلامت استان سمنان با عنوان «زندگی پایتخت جاده ابریشم; همراه با جوانان مردم جشن آب و نان سالم می گرفت.

در چهارمین همایش سلامت استان، فراکلله شوشتری با شعار «زندگی در پایتخت جاده ابریشم؛ آب سالم و نان سالم در تالار رازی ذکریای دانشگاه علوم پزشکی با حضور جوانان مردمی و مردمی برگزار شد. بر اهمیت مرکز بهداشت تاکید کرد و تصریح کرد: سلامت یکی از مسائل اساسی هر جامعه است.

وی اهمیت جغرافیایی و راه های ارتباطی این استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سالانه میلیون ها مسافر از استان سمنان تردد می کنند و باید برای پیشگیری از تصادف اقدامات جدی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه استان سمنان از نظر جمعیتی وضعیت مناسبی ندارد، گفت: استان سمنان یکی از استان هایی است که کمترین میزان آب در کشور و ارزش تامین آب را دارد. در این استان بالاتر از بسیاری است. استان های کشور

شوستری بیان کرد: مشکلات استان ها و استان سمنان باید در شورای ملی سلامت کشور در دستور کار قرار گیرد.

امید: در دولت چهارم مشکلات استان به ویژه سلامت به شکل ویژه ای حل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز گفت: هیچ دولتی به تنهایی و بدون توجه و کمک مردم و سازمان های مردم نهاد نمی تواند به اهداف خود برسد.

وی همچنین گفت: حوزه سلامت را نباید در بحث سلامت جسمی خلاصه کرد و به بعد روحی و روانی و لزوم سلامت جامعه توجه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از مجموعه های مردمی خواست مسئولان حوزه بهداشت و درمان و دولت را در حوزه خدمات یاری کنند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه