توافق بایدن و ترامپ برای مناظره 90 دقیقه ای بدون مخاطب

توافق بایدن و ترامپ برای مناظره 90 دقیقه ای بدون مخاطب

سی ان ان گفت که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در یک گفتگوی 90 دقیقه ای شرکت خواهند کرد، اما این گفتگو بدون مخاطب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری نارنجی، شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد که تیم های انتخاباتی بایدن و ترامپ روز شنبه برای مناظره هفتم خرداد با حضور دو مجری و بدون مخاطب در استودیو دیدار کردند. .

این شبکه افزود که هر دو نامزد موافقت کردند که در یک تریبون حاضر شوند، جایی که صندلی هایشان با یک سکه مشخص شود و میکروفون “در طول مناظره غیرفعال می شود به جز نامزدی که نوبت صحبت کردن است.”

سی ان ان اعلام کرد که هیچ ساز و نت روی صحنه نخواهد بود و فقط یک خودکار، کاغذ و یک بطری آب به نامزدها داده خواهد شد.

این گفت وگو که در آتلانتا جورجیا برگزار می شود 90 دقیقه طول می کشد و در طول مبارزات انتخاباتی دو نامزد، هیچ تماسی با بایدن و ترامپ وجود نخواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توافق بایدن و ترامپ برای مناظره 90 دقیقه ای بدون مخاطب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توافق بایدن و ترامپ برای مناظره 90 دقیقه ای بدون مخاطب"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه